کد خبر : 1870819 | 28 بهمن 1401 ساعت 11:32 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

قهرمانی نه، فقط و فقط برای روز یکشنبه می‌جنگیم

یک اتفاق هرگز در دوران مربیگری من رخ نخواهد داد

محمدرضا تندروان در گفت‌وگو با خبرنگار ما تأکید کرد که تیمش در حال حاضر به قهرمانی فکر نمی‌کند.

یک اتفاق هرگز در دوران مربیگری من رخ نخواهد داد

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های لیگ برتر والیبال ایران وارد حساس ترین مقطع خود شده است. جایی که از روز یکشنبه رسماً مسابقات پلی‌آف کلید خواهد خورد و در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها شهداب یزد که در دور مقدماتی اول شده بود به مصاف ایفاسرام اردکان می‌رود که با قرار گرفتن در رتبه هشتم جدول به این مرحله صعود کرد. دربی استان یزد که قطعا از جذابیت ویژه‌ای برخوردار خواهد بود.  

محمدرضا تندروان درباره صعود شهداب به پلی‌آف به عنوان صدرنشین گفت: "بحث اولیه این بود که به واسطه حضور بعضی بازیکنان‌مان در تیم ملی ما در ابتدای کار آن‌ها را در اختیار نداشتیم. اتفاقات دیگری مانند مسائل شخصی بازیکن‌ها یا اینکه یکی، دو هفته از شرایط مسابقه دور بودند برای ما رخ داد، اما وضعیت ما در اواخر نیم فصل اول و با شروع نیم فصل دوم همان چیزی شد که فکرش را می‌کردیم و بازی به بازی به بهتر شدیم و در انتهای دور گروهی توانستیم صدرنشین شویم. این یکی از نتایج بسیار خوب و ارزشمند برای باشگاه و خودمان بود که خیلی هم برای آن تلاش کردیم‌."

تندروان درباره اینکه برخی شایعات پیرامون این موضوع وجود داشت که شهداب یا هراز به دنبال دوم شدن هستند که به ایفاسرام برخورد نکنند نیز گفت: "هرگز این اتفاق حداقل برای من در مربیگری نخواهد افتاد چون هر وقت تیمی بخواهد حساب و کتاب کند، در مسابقه‌ای که انجام می‌دهد دچار تزلزل خواهد شد. همه تیم‌ها با‌کیفیت هستند و اگر هم اختلافی وجود داشته باشد درصد بسیار کمی است. اصلا چنین چیزی نبود و ما با تمام قوا به سراغ دو بازی آخر رفتیم.

از طرفی برنامه بازی‌ها طوری بود که در دو هفته آخر دیگر توانی برای بازیکن نمی‌ماند که بازی کند و متأسفانه ما هم دو سفر پشت سر هم گرگان و مشهد داشتیم. شش بازیکن ما هم به شکل بسیار بدی سرما خوردند طوری که ما حتی نمی‌توانستیم آن‌ها را در لیست 14 نفره خود قرار دهیم. با همه این تفاسیر در نهایت با یک اشتباه داوری هم شکست خوردیم. ما ست سوم بازی هم نتیجه بازی هراز را می‌دانستیم اما برای بردن رفتیم."

سرمربی شهداب درباره تقابل با ایفاسرام اردکان گفت: "یکی، دو تیم در لیگ هستند که از بازیکنان ملی‌پوش فعلی زیادی بهره می‌برند. یکی از آن‌ها ایفاسرام است که هم از بازیکنان و هم از اعضای مربیگری تیم ملی در ترکیب خود بهره می‌برد و ما کاملا به این موضوع واقف هستیم. با احترام کامل به حریف خودمان را آماده می‌کنیم، اما در نهایت این یک بازی است که فکر نمی‌کنم دو تیم استرسی برای آن داشته باشد. من خیلی امیدوارم که در نهایت نتیجه به نفع ما شود. ما در حال حاضر فقط برای روز یکشنبه می‌جنگیم و حتی به روز سه شنبه هم فکر نمی‌کنیم. قهرمان فقط در روز فینال مشخص می‌شود. فعلا تمام تمرکز ما روی آن بازی است."

دیدگاه‌ها