کد خبر : 1870823 | 28 بهمن 1401 ساعت 12:05 | 17.9K بازدید | 4 دیدگاه

کابوس ژابی: ستاره لورکوزن مصدوم شد

موسی دیابی، ستاره لورکوزن، در بازی برابر موناکو مصدوم شد و مشخص نیست تا چه زمانی دور از میادین خواهد بود.

کابوس ژابی: ستاره لورکوزن مصدوم شد

به گزارش "ورزش سه"، بایرلورکوزن شب گذشته در مرحله پلی‌آف لیگ اروپا به مصاف موناکو رفت و با نتیجه 2-3 برابر این تیم شکست خورد.

بازی تا لحظات پایانی با تساوی 2-2 دنبال می‌شد اما گل دقیقه 92 الکس دیساسی باعث شد که موناکو به عنوان تیم پیروز به خانه برود و حالا لورکوزن کار دشواری را در بازی برگشت پیش‌رو دارد.

اتفاق بدی که در این دیدار برابر لورکوزن رخ داد، مصدومیت موسی دیابی بود. او که گل اول تیمش را به ثمر رسانده بود، چند دقیقه بعد مجبور به ترک زمین شد و پس از بازی به خبرنگاران گفت: «من احساس درد در عضلاتم داشتم. این اتفاقی بود که روز سه‌شنبه در تمرینات برایم رخ داد و از همان زمان حسش کردم.»

احتمال غیبت این بازیکن در ترکیب لورکوزن در بازی روز یکشنبه برابر ماینتس بسیار زیاد است اما جواب تست ام‌آر‌آی مشخص خواهد کرد که شرایط این بازیکن دقیقا به چه صورت است.

1802575

آلونسو پس از بازی درباره مصدومیت دیابی گفت: «البته که من بسیار درباره موسی نگران هستم چون ما به او نیاز داریم. باید صبر کنیم و ببینیم که مصدومیت او تا چه حد جدی است.»

سرمربی جوان لورکوزن درباره بازی برگشت اظهار داشت: «ما نیاز به معجزه نداریم اما باید نمایش بسیار خوبی ارائه دهیم. هنوز هیچ چیز تمام نشده است. موناکو یک قدم از ما جلوتر است و این به سود آنهاست اما ما می‌دانیم که دقیقا باید چه کار کنیم.»

او با اشاره به اشتباه بازیکنانش در جریان این بازی اضافه کرد: «بازی وقتی 1-2 بود تمام نشده بود. در اروپا تمامی جزئیات کوچک هم موثر هستند و می‌توانند سرنوشت‌ساز باشند. ما باید ثبات بیشتری در خط دفاعی داشته باشیم. حریف بارها توانست از اشتباهات ما استفاده کند.»

دیدگاه‌ها