کد خبر : 1870852 | 28 بهمن 1401 ساعت 14:40 | 47.8K بازدید | 14 دیدگاه

ادعای رومانو:

کاپیتان بارسلونا به النصر نزدیک‌تر شد

فابریتزیو رومانو امروز ادعا کرد که مذاکرات النصر عربستان با سرخیو بوسکتس پیشرفت خوبی داشته و کاپیتان حالا باید از بین تمدید یا رفتن به باشگاه عربستانی تصمیم نهایی را بگیرد.

کاپیتان بارسلونا به النصر نزدیک‌تر شد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا با توصیه ژاوی اصرار به حفظ سرخیو بوسکتس دارد و در حال مذاکره با کاپیتان است تا از جدایی منصرف شده و قراردادش را تمدید کند.

1802609

بوسکتس 709 بازی رسمی برای بارسا انجام داده و اخیرا خوان لاپورتا، رئیس بارسا، تایید کرد که این بازیکن زمستان پیشنهادی از لیگ آمریکا(اینترمیامی) را رد کرد. چندی پیش هم ادعا شد که النصر عربستان حاضر است به بوسکتس 18 میلیون یورو خالص در سال دستمزد بدهد. در چنین شرایطی موندودپورتیوو گزارش داد که بارسا به دلیل مشکلات فِرپلی مالی، پیشنهاد تمدید قرارداد با دستمزد بسیار پایین به بوسکتس ارائه داده و قابل مقایسه با دستمزد فعلی او نیست. بارسا نمی تواند با النصر رقابت کند و در واقع بوسکتس برای ماندن در بارسا باید فداکاری کند و از دستمزدی هنگفت که به او در عربستان خواهند داد، بگذرد.

1793709

امروز فابریتزیو رومانو، خبرنگار نقل و انتقالاتی مشهور، گزارش داد که النصر برای در اختیار گرفتن بوسکتس اصرار دارد و مذاکرات خوبی با او داشته است. کاپیتان می‌داند که در بارسا نمی‌تواند دستمزد بالایی دریافت کند ولی قطعا اهداف جاه طلبانه ورزشی در بارسلونا قابل مقایسه با النصر نخواهد بود. بوسکتس در دوراهی تمدید یا پیوستن به النصر است و در پایان فصل تصمیم نهایی را خواهد گرفت. در هر صورت فعلا بوسکتس به النصر نزدیک‌تر از قبل شده است.

دیدگاه‌ها