کد خبر : 1870868 | 28 بهمن 1401 ساعت 15:30 | 15.1K بازدید | 0 دیدگاه

پلی آف لیگ برتر؛

محمد موسوی در نقش دشمن شماره یک تیم سابق!

جدال سید محمد موسوی با تیم سابق خود جزو ‌دیدارهای حساس مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر والیبال ایران است.

محمد موسوی در نقش دشمن شماره یک تیم سابق!

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از جدال‌های دیدنی پلی‌آف لیگ برتر والیبال تیم پیکان تهران در برابر نیان الکترونیک مشهد قرار می گیرد. تیم پیکان تهران که دور مقدماتی را در رده سوم پشت سر گذاشته است با اتکا به ستارگان خود قصد دارد راه را برای صعود به نیمه نهایی هموار کند. پیمان اکبری که استاد بازی در پلی آف است تنها یکبار در سالیان گذشته برابر کاله آمل در این مرحله حذف شده است و بجز آن همیشه از این دور سربلند بیرون آمده است.

از طرفی تیم نیان الکترونیک مشهد که دور مقدماتی را در رتبه ششم پشت سر گذاشته است با داشتن سید محمد موسوی رکورد دار قهرمانی در لیگ برتر با یازده قهرمانی، قصد دارد شگفتی آفرینی کند. سید محمد موسوی از زمانی که در سال ۸۵ به تهران و پیکان آمد تا این فصل هرگز در یک چهارم نهایی شکست نخورده است و شاید اینبار نیز این رکورد را حفظ کند. تیم نیان الکترونیک علاوه بر سید محمد موسوی از یک پاسور پر تجربه بنام علیرضا بهبودی برخوردار است که می‌تواند کمک بزرگی برای این تیم در این مرحله باشد.

اتفاق ویژه پس از پایان این مرحله بین این دو تیم حذف پیمان اکبری یا سید محمد موسوی خواهد بود دو نفری که حذف در یک چهارم را دوست ندارند.

**ترکیب احتمالی پیکان تهران : محمد طاهر وادی، آرمین تشکری، رافال فارینا، پوریا فیاضی، محمدرضا حضرت پور، آرمین افشین فر ، علی شفیعی

**ترکیب احتمالی نیان الکترونیک مشهد : علیرضا بهبودی، سید محمد موسوی، امین علوی، محمد فلاح رحمان داوودی ، امین رضوی، مهدی جلوه

نتایج رو در روی دو تیم در لیگ برتر:

نیان الکترونیک مشهد سه پیکان تهران دو

پیکان تهران یک نیان الکترونیک مشهد سه

دیدگاه‌ها