کد خبر : 1870891 | 28 بهمن 1401 ساعت 17:20 | 40.2K بازدید | 14 دیدگاه

باید بیشتر از یک گل به PSG می‌زدیم

ناگلزمان پاسخ کیلیان امباپه را داد

یولیان ناگلزمان در پاسخ به ادعای کیلیان امباپه گفت که حق بایرن پیروزی پرگل تر برابر پی اس جی در بازی رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان بود و تاکید کرد که در بازی برگشت نیز هجومی بازی خواهند کرد.

ناگلزمان پاسخ کیلیان امباپه را داد

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ پس از پیروزی بزرگ 0-1 برابر پی اس جی در بازی رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، خود را مهیای بازی حساس فردا در زمین بروسیا مونشن گلادباخ می کند. بایرن با 43 امتیاز صدرنشین است و گلادباخ در رده دهم قرار دارد.

1798777

یولیان ناگلزمان، مربی بایرن، در نشست خبری امروز خود گفت: «در یکی دو سال اخیر برابر گلادباخ خوب نتیجه نگرفته ایم. فصل قبل در هر دو بازی بد بودیم و در بازی رفت با وجود ارائه یک نمایش خوب، روی یک اشتباه دروازه ما باز شد. توضیحی در مورد روند بدمان مقابل گلادباخ ندارم و بازی فردا می تواند داستانی متفاوت داشته باشد.»

ناگلزمان در مورد پیروزی ارزشمند در زمین پی اس جی گفت: «کیلیان امباپه گفت که اگر در بازی برگشت مالک توپ باشند و هجومی بازی کنند، می‌توانند ما را شکست داده و صعود کنند ولی ما نیز به دنبال ارائه بازی هجومی هستیم. ما در بازی برگشت ما دفاع نخواهیم کرد. شاید اگر در خط حمله بهتر کار می‌کردیم، حتی بیشتر از یک گل هم می‌زدیم. مطمئن باشید قرار نیست سه هفته بعد عقب بنشینیم و از اندوخته خودمان در بازی رفت دفاع کنیم. ما تیم هجومی میدان خواهیم بود.»

1802037

ناگلزمان در مورد وضعیت مصدومان تیمش گفت: «کیمیش و اوپامکانو دیروز تمرین نکردند ولی مشکلی برای بازی برابر گلادباخ ندارند. گنابری نیز با ما خواهد بود. شرایط کومان و مزراوی هنوز نامشخص است. قطعا بهترین ترکیب را روانه زمین خواهم کرد.»

ناگلزمان در مورد وضعیت سادیو مانه که پس از سه ماه به تمرین روی چمن برگشته نیز گفت: «سادیو فردا بازی نخواهد کرد ولی از یکشنبه در تمرینات گروهی حاضر می‌شود و هفته بعد می‌تواند دوباره برای ما بازی کند.»

ناگلزمان در مورد یان زومر که فردا برابر تیم سابقش بازی خواهد کرد نیز گفت: «زومر بازی با پای خوبی دارد و از عملکردش راضی هستم. روی هیچکدام از گل‌هایی که دریافت کرده مقصر نبوده و برابر پی اس جی نیز در یک صحنه عالی کار کرد. قطعا بازی برابر گلادباخ برای زومر خاص خواهد بود ولی او از پس این بازی بر می‌آيد.»

دیدگاه‌ها