کد خبر : 1870893 | 28 بهمن 1401 ساعت 17:26 | 43.9K بازدید | 10 دیدگاه

جای خالی شهریار را یک مدافع پُر کرد؛

روح مارادونا در ساق‌های محمد دانشگر!

مدافع سپاهان یک نیمه شگفت‌انگیز مقابل زنیت سنت‌پترزبورگ داشت.

روح مارادونا در ساق‌های محمد دانشگر!

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورایس در مسابقه تدارکاتی امروز سپاهان برابر زنیت سنت‌پترزبورگ که نیمه اول آن با پیروزی دو بر صفر طلایی‌پوشان خاتمه یافت، به نیمی از بازیکنان اصلی خود استراحت داد، اما در این بین محمد دانشگر از ابتدا به میدان رفت و ۴۵ دقیقه فوق‌العاده برابر حریف روسی داشت.

محمد دانشگر که امروز همراه با سیاوش یزدانی زوج خط دفاعی سپاهان مقابل زنیت را تشکیل می‌دادند، در نیمه نخست این مسابقه دوستانه به جای اینکه نقش یک مدافع میانی را بازی کند، بیشتر وظایف یک مهاجم را داشت و توانست روی هر دو گل تیمش تأثیرگذار باشد.

ویدئو: 272776

یک ارسال ناقص از روی کرنر سمت راست زمین در دقیقه ۴ و دفع ناقص مدافعان زنیت سنت‌پترزبورگ شرایطی به وجود آورد تا محمد دانشگر در جناح چپ صاحب توپ شود و پس از پا عوض کردن و یک دریبل با جای گذاشتن بازیکن مقابل خود، توپ را به محوطه جریمه بفرستد و در نهایت با ضربه محمد قربانی طلایی‌پوشان به گل اول برسند.

دانشگر که در فاز دفاعی نیز موفق ظاهر شده بود و بارها با قطع توپ و زدن تکل مانع از شکل‌گیری حملات زنیت سنت‌پترزبورگ شد، در نبردهای هوایی نیز موفق نشان داد و توانست در بسته ماندن دروازه طلایی‌پوشان تأثیرگذار باشد و البته عملکرد درخشان خود در نیمه اول را با یک گل تکمیل کرد.

ویدئو: 272777

سپاهان در دقیقه ۱+۴۵ صاحب یک ضربه ایستگاهی در سمت چپ زمین شد که ارسال ناقص یاسین سلمانی را مدافع زنیت سنت‌پترزبورگ دفع کرد که در برگشت محمد دانشگر توپ را در سمت راست محوطه جریمه به دست آورد و با یک حرکت تکنیکی استثنایی و شوت زمینی تبدیل به گل کرد.

دانشگر که مثل همیشه در زمان ضربات ایستگاهی سپاهان جلو آمده بود، پس از دریافت توپ در داخل باکس با یک‌ پا - دو پا، توپ را از بین دو مدافع زنیت عبور داد و با یک شوت زمینی فوق‌العاده با پای چپ و غیرتخصصی خود، دروازه تیم روسی را برای دومین بار باز کرد تا بهترین عملکرد فصل خود برای طلایی‌پوشان را در یک بازی تدارکاتی بین‌المللی به نمایش گذاشته باشد.

1802699

دیدگاه‌ها