کد خبر : 1870897 | 28 بهمن 1401 ساعت 18:30 | 18.6K بازدید | 5 دیدگاه

وخهورست: وظیفه داشتم دی‌یونگ را آزار بدهم

ووت وخهورست، مهاجم هلندی یونایتد، با اشاره به درگیری‌هایش با فرانکی دی‌یونگ در دیدار شیاطین سرخ و بارسلونا می‌گوید وظیفه دارد برای بازیکنان حریف آزاردهنده باشد.

وخهورست: وظیفه داشتم دی‌یونگ را آزار بدهم

به گزارش "ورزش سه"، وخهورست هلندی در پنجره نقل و انتقالات ژانویه به صورت قرضی از برنلی به یونایتد منتقل شد تا جای خالی یک مهاجم نوک را در تیم اریک تن‌هاخ پر کند.

اما دیشب در دیدار یونایتد و بارسلونا در لیگ اروپا از وخهورست خواسته شده بود کمی به عقب برگردد و عملاً نقش شماره 10 تیم را بازی کند. نقشی که این مهاجم هلندی به آن آشنا نیست. کاملاً مشخص بود که اریک تن‌هاخ از مهاجم هلندی‌اش خواسته بود پشت سر مارکوس رشفورد و جیدون سانچو بازی کند و البته بازی را برای هموطنش فرانکی دی‌یونگ سخت کند.

1802669

وخهورست امروز درباره درگیری‌های دائمی‌اش با دی‌یونگ به این چالش تاکتیکی اریک تن‌هاخ اشاره کرد و گفت: "ما بازی‌ای در سطح بالا انجام دادیم. هفته گذشته هم من این نقش جدید را تجربه کردم و در نیم ساعت آخر بازی تیم‌مان کمی عقب‌تر آمدم. فکر کنم تن‌هاخ از عملکرد من در آن بازی راضی بود چرا که پیش از بازی بارسا از او شنیدم که قرار است در خط میانی بازی کنم.

تغییر فاز بازی برای بارسا خیلی مهم است. وظیفه من این بود که دائماً مزاحم این کار بشوم و برای بازیکنان حریف آزاردهنده باشم تا نتوانند برنامه بازی‌شان را اجرا کنند. به خصوص در نیمه اول دیدید که این نقش را خوب بازی کردم."

اریک تن‌هاخ هم در پایان بازی از این تجربه جدید و استفاده از وخهورست در نقشی جدید ابراز رضایت کرد و گفت با توجه به شناختی که از این مهاجم هلندی داشته می‌دانست که می‌تواند از او انتظار بازی در این نقش جدید را داشته باشد.

1802672

دیدگاه‌ها