کد خبر : 1870921 | 28 بهمن 1401 ساعت 19:49 | 10.1K بازدید | 10 دیدگاه

پاتر: من نشنیدم کسی کوکوریا را هو کند!

گراهام پاتر، سرمربی چلسی، در آستانه دیدار تیمش مقابل ساوتهمپتون در پاسخ به سؤال خبرنگاران درباره هو شدن مارک کوکوریا توسط هواداران چلسی گفت او چنین چیزی نشنیده است.

پاتر: من نشنیدم کسی کوکوریا را هو کند!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی فردا بعد از ظهر در استمفوردبریج به مصاف ساوتهمپتون می‌رود. این در حالی است که شاگردان گراهام پاتر چهارشنبه شب در لیگ قهرمانان اروپا دیداری خارج از خانه در زمین دورتموند انجام دادند و 1-0 شکست خوردند.

پیش از شکست مقابل دورتموند چلسی چهار بازی پیاپی را بدون شکست پشت سر گذاشته بود که هر چهار بازی در لیگ برتر انجام شده بود.

آبی‌های لندن در حال حاضر در رتبه دهم جدول لیگ برتر ایستاده‌اند و تا کسب سهمیه چمپیونزلیگ سال آینده 10 امتیاز فاصله دارند.

1797686

آمادگی بن چیلول و رحیم استرلینگ
وضعیت این دو مثبت است. ما قبل از بازی با ساوتهمپتون یک جلسه تمرین خواهیم داشت و اگر آن‌ها شرایط خوبی داشته باشند احتمال حضورشان در فهرست بازیکنان بالا است.

عملکرد چلسی در دورتموند
می‌توانیم بهتر باشیم. عملکرد ما در آن بازی قدم دیگری رو به جلو بود ولی حالا با چالش متفاوتی در مقابل ساوتهمپتون روبه‌رو هستیم.

هو شدن مارک کوکوریا در دورتموند
من نشنیدم. 80 هزار نفر در استادیوم بودند.

آخرین وضعیت اوبامیانگ
ما داوید فوفانا را هم داریم که بازیکن جوان قابلی است. مهاجمان دیگری هم در اختیار ما است. پی‌یر در فهرست بازیکنان ما حضور دارد و بازیکن مهمی است. روحیه و رفتار او خیلی خیلی خوب بوده است.

روبه‌رو شدن با ساوتهمپتون بدون مربی
اینکه قبلا چه اتفاقی افتاده به بازی فردا ربطی ندارد. هر بازی برای ما چالش ویژه‌ای است. باید روی خودمان تمرکز کنیم.

چلسی برای گل زدن و پیروزی به کمی شانس هم نیاز دارد؟
من دوست ندارم شانس را چیزی تصور کنم که نمی‌شود کنترلش کرد و باید دست روی دست گذاشت تا از راه برسد. ما از لحاظ تعداد موقعیت‌های خلق شده در مقابل دورتموند بهتر بودیم و این نشان می‌دهد رو به جلو قدم برمی‌داریم.

دیدگاه‌ها