کد خبر : 1870922 | 28 بهمن 1401 ساعت 20:04 | 28.1K بازدید | 10 دیدگاه

کلوپ: نیوکسل با پول‌پاشی به اینجا نرسیده است

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، در آستانه بازی با نیوکسل به ستایش از ادی هاو، سرمربی این تیم پرداخت و گفت کلاغ‌ها با پول‌پاشی به این موقعیت نرسیده‌اند.

کلوپ: نیوکسل با پول‌پاشی به اینجا نرسیده است

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول فردا به نیوکسل می‌رود تا در لیگ برتر دیداری دشوار مقابل این تیم برگزار کند.

لیورپول در حال حاضر در رتبه نهم جدول لیگ برتر قرار دارد و برای رسیدن به جمع چهار تیم اول جدول و کسب سهمیه لیگ قهرمانان 9 امتیاز فاصله دارد. نیوکسل اما در رتبه چهارم جدول ایستاده و شانس زیادی برای کسب سهمیه دارد.

1802721

فهرست بازیکنان ما همان فهرست بازی با اورتون است
ما مصدوم جدیدی نداریم و با همان بازیکنانی به نیوکسل می‌رویم که در دیدار مقابل اورتون در فهرست ما حضور داشتند. دیروز در جریان تمرین ویرژیل فن‌دایک خیلی آماده بود و این خبر خوبی است. امیدوارم همین‌طور بدون مصدومیت جدید ادامه بدهیم چون این از شرایط لازم برای عملکرد خوب تیم است.

ادی هاو سرمربی نیوکسل
نیوکسل فقط با پول‌پاشی به اینجا نرسیده است. ادی کارش را فوق‌العاده انجام داده و یک مربی استثنایی است. امکانات مالی آن‌ها در آینده فوق‌العاده خواهد بود ولی موفقیت‌شان در حال حاضر به این دلیل نیست. آن‌ها با همان تیمی به اینجا رسیدند که از قبل در اختیار مربی بود.

درخشش بایچتیچ در بازی‌های اخیر
استفان پسر باهوشی است و کار کردن با او واقعا لذت‌بخش است. یک استعداد ناب و فوتبالیستی درخشان. او تا اینجا خیلی خیلی خوب بازی کرده. او ترکیبی از صربستان و اسپانیا است. برای یک فوتبالیست دیگر از این بهتر نمی‌شود.

جاه‌طلبی لیورپول در چمپیونزلیگ
ما برای موفقیت در لیگ قهرمانان روحیه بالایی داریم و به هیچ وجه قصد نداریم این فرصت را راحت از دست بدهیم.

غیبت فابیو کاروالیو
فابیو بازیکن خیلی جوان و بااستعدادی است. او برای ما خیلی بازی نکرده چون به نظر من ما در آن بازی‌ها به مهارت‌های متفاوتی احتیاج داشتیم. فابیو هیچ اشتباهی نکرده. او پیشرفت قابل توجهی داشته. شکی نیست که او در حال حاضر راضی نیست. البته این را در تمرینات نشان نمی‌دهد ولی من می‌توانم حدس بزنم ناراحت است چون یک فوتبالیست وقتی بازی نمی‌کند یا به اندازه کافی بازی نمی‌کند عصبانی می‌شود.

دیدگاه‌ها