کد خبر : 1870926 | 28 بهمن 1401 ساعت 20:35 | 5.7K بازدید | 1 دیدگاه

پیولی: نه تحت تأثیر انتقادها هستیم و نه تحسین‌ها

استفانو پیولی، سرمربی میلان، در آستانه دیدار تیمش با مونزا گفت روسونری شرایط خوبی دارد و نه از انتقادها تأثیر می‌گیرد و نه از تحسین‌ها.

پیولی: نه تحت تأثیر انتقادها هستیم و نه تحسین‌ها

به گزارش "ورزش سه"، میلان فردا در هفته بیست و سوم سری آ در خانه مونزا به مصاف این تیم می‌رود.

استفانو پیولی، سرمربی روسونری، در آستانه این مسابقه در کنفرانس مطبوعاتی خود گفت نتیجه بازی با مونزا نشان می‌دهد میلان در ادامه فصل می‌تواند به چه جایگاهی امیدوار باشد. او گفت تیمش نه باید از انتقادها تحت تأثیر قرار بگیرد و نه از تحسین‌ها.

سرمربی میلان در آستانه این مسابقه به خبرنگاران گفت که فیکایو توموری به ترکیب میلان برخواهد داشت ولی بن‌ناصر و کالابریا از غایبان روسونری خواهند بود.

1802741

بازی فردا نشان می‌دهد در چه جایگاهی هستیم
من مربی تیمی هستم که حتی در روزهای سخت هم به خودش ایمان دارد. این را مدیون هواداران هستیم. به همین دلیل است که به آینده مطمئن هستیم. بازی فردا نشان می‌‌دهد در چه جایگاهی هستیم و به چه جایگاهی می‌توانیم امید داشته باشیم.

نه از انتقادها تحت تأثیر قرار می‌گیریم و نه از تحسین‌ها
ما باید نه از انتقادها تحت تأثیر قرار بگیریم و نه از تحسین‌ها. باید معتدل باشیم. من در بازی قبلی این را در چشم بازیکنانم دیدم که به فکر بازی بعدی هستند و می‌دانند همیشه بازی بعدی برای ما مهم‌ترین بازی خواهد بود.

ممکن است از نظر تاکتیکی تغییر کنیم تا غیر قابل پیش‌بینی بشویم
من ممکن است از نظر تاکتیکی تغییراتی در تیم بدهم با این هدف که تیم برای حریفان غیر قابل پیش‌بینی بشود. ولی روند ما خوب است و تا پایان فصل به همین روند ادامه خواهیم داد.

دیدگاه‌ها