کد خبر : 1870927 | 28 بهمن 1401 ساعت 20:50 | 7.5K بازدید | 8 دیدگاه

اینزاگی: اینتر فعلا به چمپیونزلیگ فکر نمی‌کند

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، در آستانه دیدار فردای تیمش با اودینزه گفت این بازی برای تیمش اهمیت بسیار زیادی دارد.

اینزاگی: اینتر فعلا به چمپیونزلیگ فکر نمی‌کند

به گزارش "ورزش سه"، اینتر فردا در ورزشگاه خانگی‌اش سن‌سیرو میزبان اودینزه است تا در هفته بیست و سوم سری آ به مصاف این تیم برود.

اینتر روز دوشنبه در دیدار مقابل سامپدوریا نتیجه‌ای بهتر از تساوی به دست نیاورد تا نتواند فاصله‌اش با ناپولی صدرنشین را کاهش دهد. شاگردان اینزاگی در حال حاضر با 44 امتیاز در رتبه دوم جدول قرار دارند و ناپولی با 59 امتیاز صدرنشین بلامنازع سری آ است.

آتالانتا با اختلافی سه امتیازی اینتر را دنبال می‌کند و اینزاگی می‌داند در صورت یک لغزش دیگر احتمال از دست دادن جایگاه دوم جدول بالا است.

1802743

بازی مقابل مونزا
بازی سختی در پیش است. ما مقابل تیمی مثل مونزا قرار می‌گیریم که هم فیزیکی بازی می‌کند هم تاکتیکی تیم خوبی دارد. ما هنوز دو جلسه تمرین در پیش داریم و من سعی می‌کنم با ارزیابی کامل شرایط تیم و بازیکنان بهترین ترکیب را روانه میدان کنم.

کلین‌شیت‌های اینتر در سه بازی اخیر
استواری ما در خط دفاعی در بازی‌های اخیر واقعا عالی است. باید از همه بازیکنان تشکر کنیم چون آن‌ها به صورت تیمی دفاع کردند.

لائوتارو یکی از بهترین‌های اینتر در بازی‌های اخیر بوده آیا برای حضور در چمپیونزلیگ به او در مقابل اودینزه استراحت خواهید داد؟
همان‌طور که گفتم باید آخرین تمرین‌ها را انجام بدهیم و بعد درباره ترکیب تیم تصمیم بگیریم. من این را می‌گویم که فردا به همه بازیکنانم نیاز دارم ولی اینکه کدام بازیکن‌ها از ابتدا به میدان بروند یا روی نیمکت بنشینند در این باره هنوز تصمیم نگرفته‌ام.

بارلا مدتی است ناآرام نشان می‌دهد. به نظر شما علت چیست؟
بارلا بازیکن پرشوری است و همیشه دوست دارد پیروز باشد. گاهی اوقات این انرژی به ناراحتی و عصبانیت تبدیل می‌شود ولی همه می‌دانیم او چه پسر معرکه‌ای است. من به بارلا و بقیه بچه‌ها اعتماد دارم.

آیا بازی اودینزه را محکی برای چمپیونزلیگ می‌دانید؟
این بازی مهمی است که باید بهترین عملکردمان را در آن به نمایش بگذاریم. ولی اینجا به صراحت می‌گویم با وجود بازی مهمی که در چمپیونزلیگ داریم در حال حاضر تمرکزمان تنها به بازی مقابل اودینزه است.

دیدگاه‌ها