کد خبر : 1870942 | 28 بهمن 1401 ساعت 23:59 | 45.8K بازدید | 42 دیدگاه

من این همکاری را قطع کردم، او باید پاسخگو باشد

جنجال در کاتالونیا: بارتومئو تقصیر را گردن لاپورتا انداخت

رئیس سابق بارسلونا مدعی است که همکاری جنجالی با یک داور که اخیرا فاش شده، منفعت داوری خاصی برای این باشگاه نداشته است.

جنجال در کاتالونیا: بارتومئو تقصیر را گردن لاپورتا انداخت

به گزارش "ورزش سه"، پرداخت‌های مالی مشکوک باشگاه  بارسلونا به خوزه ماریا انریکز نگریرا که اخیرا فاش شده، با واکنش‌های مختلفی مواجه بوده و جوزپ ماریا بارتومئو، از مدیران سابق این باشگاه نیز در گفت و گو با Abc در این مورد، توضیحات جالب توجهی داشته و هرگونه همکاری با این چهره جنجالی و شرکت خبرسازش را تکذیب کرده است.

پسر نگریرا گفت حرفایش را جدی نگیریم
من از ابتدای این کار توجهی به آن نداشتم و آن را به بخش مالی ارجاع دادم و دیگر هم خبری نشد. من هرگز با آقای نگریرا ملاقاتی نداشتم. در مارس و آوریل سال 2018 زمانی که به رابطه او با باشگاه بارسلونا پایان دادیم، نگریرا زنگ و مدعی بود که با این کار حق خانواده اش را می خوریم اما پسر خودش بعدا به ما گفت که موضوع را جدی نگیریم به آن توجهی نکنیم.

همکاری با نگریرا چرا لغو شد؟
در سال 2018، سیاست کاهش هزینه‌ها در باشگاه آغاز شد. پپ سگورا، مدیر کل و اسکار گرائو به من گفتند که این خدمات، پرهزینه است و تصمیم گرفتیم آن را لغو کنیم.

ارتباط شخصی با نگریرا
من کسی بودم که ارتباط مالی او با باشگاه را قطع کردم. من هیچ رابطه ای با آقای انریکه نگریرا ندارم و هرگز با وی ملاقات نکرده ام. ما فقط در یک مقطع در فدراسیون ملاقاتی در حد یک سلام و احوالپرسی داشتیم.

لاپورتا باید بابت این کار توضیح دهد
این قرارداد قبلا از زمان نونیز، گاسپار و مرحله اول دوره لاپورتا بسته شد. من حتی فاکتورها را هم ندیدم چون مستقیما ارسال می شد. وقتی لاپورتا به باشگاه آمد، فاکتورها نزدیک به 150 هزار یورو بود و این رقم در زمان ساندرو به نیم میلیون رسید. من پول نگریرا را قطع کردم اما لاپورتا آن پول را چهار برابر کرده بود و باید بابتش توضیح بدهد.

این همکاری، منفعت داوری برای بارسا نداشت
این تفکر وجود دارد که باشگاه بارسلونا با این همکاری قصد داشته تا تصمیمات داوری را به نفع خود تغییر دهد اما این طور نیست. این آقا (نگریرا) هیچ قدرت و برشی در بین داوران نداشت. ما هرگز چیزی از داوران نخواستیم. خود من شخصا شکایت خود را بارها ابراز داشتم و چندین بار به فدراسیون رفتم اما پاسخ آنها این بود که دوارن یک نهاد مستقل هستند.

دیدگاه‌ها