کد خبر : 1870946 | 29 بهمن 1401 ساعت 00:44 | 44K بازدید | 72 دیدگاه

مجبور به دفاع کردن مقابل بایرن مونیخ بودیم

اعتراف گالتیه به یک واقعیت: بدون امباپه هیچیم!

سرمربی پاری‌ سن‌ ژرمن به دفاع از رویکرد دفاعی تیمش در بازی با بایرن مونیخ پرداخت.

اعتراف گالتیه به یک واقعیت: بدون امباپه هیچیم!

به گزارش "ورزش سه"، پاری‌ سن‌ ژرمن در شبی که کیلیان امباپه را در نیمه اول روی نیمکت داشت با یک گل مغلوب بایرن مونیخ در پارک دو پرنس شد؛ ستاره فرانسوی پاریس بعد از گل حریف در نیمه دوم وارد زمین شد و جریان کار را به کلی تغییر داد، اما نتوانست مانع از شکست تیمش شود.

با وجود حضور نیمار و لیونل مسی در ترکیب اصلی پاری‌ سن‌ ژرمن، این تیم پیش از ورود امباپه به زمین، عملاً کار خاصی در بخش تهاجمی انجام نداد و تحت تأثیر تیم حریف، بیشتر به دفاع و مهار حملات بایرن مشغول بود؛ چیزی که بسیاری هواداران PSG بابت آن کریستوف گالتیه را مورد نقد قرار می‌دهند.

سرمربی پاریس که بعد از بازی به تفاوت بازی تیمش قبل و بعد از حضور امباپه تأکید کرده بود بعد از گذشت چند روز دوباره در این باره اظهار نظر کرد. او در خصوص رویکرد دفاعی تیمش در این دیدار خانگی گفت: "برنامه بر اساس نفرات موجود در داخل زمین تعبیه شده بود."

1802783

او با تأکید به اینکه تیمش در این دیدار رویکردی در برابر حملات شاگردان یولیان ناگلزمان داشته افزود: "شرایط به گونه‌ای در بازی رقم خورد که من چاره‌ای جز تلاش برای مهار تیم بایرن مونیخ نداشتم و برنامه تیم نیز به همین شکل پیش رفت."

سرمربی پاریس، بعد از دیدار گفته بود که اگر تیمش مثل نیم ساعت آخر بازی کند، برنده دیدار برگشت خواهد شد. در مورد تغییر برنامه تیمش پس از حضور ستاره فرانسوی در زمین (دیدار رفت) به این واقعیت تأکید کرد که پاریس بدون امباپه چیز خاصی نیست: "برنامه یاد شده تیم ادامه داشت تا این که با ورود کیلیان امباپه به زمین، برنامه‌های تاکتیکی‌مان وارد فاز دوم شد."

گالتیه در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اینکه از اتخاذ چنین شیوه‌ای رضایت نداشته گفت: "اگر فکر می‌کنید من از تماشای تیمم مقابل بایرن در 60 دقیقه اول لذت بردم، به من بی‌احترامی می‌کنید. پاری‌ سن‌ ژرمن، باید فوتبال هجومی، جذاب و مؤثر بازی کند."

1802784

دیدگاه‌ها