کد خبر : 1870976 | 29 بهمن 1401 ساعت 12:09 | 19.7K بازدید | 6 دیدگاه

از بازگشت ابراموویچ به فوتبال در برزیل چه می‌دانیم

رومن آبراموویچ، مالک سابق باشگاه چلسی، قصد دارد بار دیگر به دنیای فوتبال برگردد.

از بازگشت ابراموویچ به فوتبال در برزیل چه می‌دانیم

به گزارش "ورزش سه"، نام آبراموویچ از هفته گذشته بار دیگر در بسیاری از رسانه‌های ورزشی به چشم می‌خورد چون گزینه جدی یکی از باشگاه‌ها برزیلی است.

همین باعث شده که بسیاری از این رسانه‌ها در چند روز گذشته به صورت گسترده درباره احتمال حضور او در این کشور تحقیق کنند و حالا می‌توان تایید کرد که تصمیم او برای بازگشت به دنبال فوتبال کاملا جدی است و قصد دارد بخشی از سهام یکی از باشگاه‌های فوتبال برزیل را خریداری کند.

حداقل شش تیم از دو دسته اول فوتبال برزیل در چند هفته گذشته با نمایندگان آبراموویچ دیدار داشته‌اند و درباره احتمال خرید بخش قابل توجهی از سهام آنها مذاکره کرده‌اند.

مذاکرات با باشگاه لوندرینا بیشتر از همه جدی بوده است. آنها در حال حاضر در جایگاه نهم جدول رده‌بندی سری B برزیل قرار دارند و آماده هستند تا سهام این باشگاه را به صورت کامل به این تاجر روسی بفروشند. این در حالی است که آنها پیشنهادی دیگری هم از آمریکا دریافت کرده‌اند.

علاقه آبراموویچ به حضور در فوتبال برزیل به این دلیل است که کشور او از زمان تصمیم ولادمیر پوتین به حمله به خاک اوکراین از سوی بسیاری از کشورهای اروپایی با تحریم‌های گسترده روبرو شده است.

از سوی دیگر، آبراموویچ واقعا به دنبال بازگشت به دنیای فوتبال و سرمایه‌گذاری روی باشگاهی است که متعلق به خودش باشد. او در طول 19 سال حضورش در چلسی موفق شد 21 جام قهرمانی به دست آورد و علاقه زیادی به حضور در فوتبال دارد.

او پس از ترک لندن در نیمه اول سال گذشته میلادی مذاکراتی را با چند باشگاه در سوپرلیگ ترکیه داشت اما در نهایت به توافق کامل نرسید.

با توجه به جو ضد روسی موجود در اروپا، او ترجیح می‌دهد که فعلا از این قاره دور باشد چون می‌داند که استقبال خوبی از او نخواهد شد و ممکن است بار دیگر به مشکل بخورد. شانس خرید باشگاه در برزیل و چین برای او بسیار بیشتر است.

دیدگاه‌ها