کد خبر : 1871011 | 29 بهمن 1401 ساعت 14:14 | 33K بازدید | 21 دیدگاه

خویچا کواراتسخلیا: ستاره‌ای شبیه به مارادونا

نمی‌توانند نامش را تلفظ کنند، نمی‌توانند متوقفش کنند!

خویچا کواراتسخلیا، ستاره جدید ناپولی، یاد و خاطره دیه‌گو مارادونا را در این تیم زنده کرده و به مهره کلیدی آن‌ها برای رسیدن به قهرمانی تبدیل شده است.

نمی‌توانند نامش را تلفظ کنند، نمی‌توانند متوقفش کنند!

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی شب گذشته موفق شد با دو گل برابر ساسولو به پیروزی برسد تا اختلاف امتیازش در صدر جدول با اینتر را به 18 امتیاز افزایش دهد.

به نظر می‌رسد که قهرمانی این تیم در رقابت‌های این فصل لیگ ایتالیا به لطف درخشش کواراتسخلیا با 10 گل زده و ویکتور اوسیمن که همچنان آقای گل این رقابت‌هاست تضمین شده است.

گل کواراتسخلیا در دقیقه دوازدهم این بازی واقعاً تماشایی بود و تحسین بسیاری را به همراه داشت. او توپ را در وسط زمین گرفت، با سرعت به سمت دروازه حریف رفت و سپس آن را به گوشه سمت راست دروازه دوخت و کاری هم از دست دروازه‌بان برنمی‌آمد.

هواداران ناپولی در شبکه‌های اجتماعی او را مورد تحسین قرار دادند و بسیاری از آن‌ها مدعی شدند که این گل باعث شده گل‌های دیه‌گو مارادونا و روبرتو باجو را به خاطر بیاورند.

بسیاری معتقد هستند که او ستاره این فصل رقابت‌های سری A ایتالیاست، خصوصاً که ناپولی تابستان گذشته او را با قراردادی تنها به ارزش 10 میلیون یورو از دینامو تفلیس گرجستان به خدمت گرفت.

ویدئو: 272829

آمارهای او به خوبی نشان می‌دهند که این بازیکن تا چه حد تأثیرگذار بوده و چه نقش مهمی را در ترکیب این تیم ایفا کرده است. او تا به حال در 19 دیداری که برای ناپولی به میدان رفته 10 گل به ثمر رسانده و 11 پاس گل ارسال کرده است.

کواراتسخلیا همچنین در لیگ قهرمانان هم یکی از بهترین بازیکنان ناپولی بوده است. او در پنج بازی دو گل زده و سه پاس گل برای هم‌تیمی‌هایش فرستاده است تا آمار درخشانی را به ثبت رسانده باشد.

اگر ناپولی امسال موفق به فتح جام قهرمانی لیگ ایتالیا شود، این اولین بار پس از سال 1990 است که آن‌ها این افتخار را به دست می‌آورند و در آن زمان مارادونا مهره کلیدی برای قهرمانی این تیم بود.

حالا به نظر می‌رسد که بسیاری از هواداران ناپولی نمی‌توانند نام کواراتسخلیا را به درستی تلفظ کنند و بازیکنان رقیب هم راهکاری برای متوقف کردن او ندارند، اما این بازیکن راهش را پیدا کرده است. بازیکنی که با 10 میلیون یورو به ناپولی آمد، اما ارزش او حالا به بیش از 60 میلیون یورو رسیده است.

دیدگاه‌ها