کد خبر : 1871045 | 29 بهمن 1401 ساعت 17:00 | 21.8K بازدید | 19 دیدگاه

ما هجومی‌ترین تیم اروپا هستیم

ژاوی: باورم نمی‌شود به من لقب مربی دفاعی داده‌اند

بارسلونا بهترین خط دفاعی لالیگا را دارد، ولی از لحاظ عملکرد تهاجمی مثل فصول گذشته کار نکرده تا برخی رسانه‌ها به ژاوی لقب مربی دفاعی را بدهند. او این لقب را دوست ندارد.

ژاوی: باورم نمی‌شود به من لقب مربی دفاعی داده‌اند

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا فردا شب در نوکمپ میزبان کادیز است و برای حفظ فاصله خود با رئال و حاشیه امنیت خوبی که در صدر دارد، باید از این بازی دست پر خارج شود.

1800708

ژاوی هرناندز در نشست خبری این بازی گفت: «منتظر یک تیم دفاعی هستم و می‌دانم که کادیز رو به بازی مستقیم و استفاده از ضدحملات خواهد آورد. انتظار دارم مالک توپ و میدان باشیم و باید به بهترین شکل از فضاهای خالی استفاده کنیم. در سال‌های اخیر برابر کادیز مشکل داشته‌ایم و فصل قبل ما را شکست دادند. این سه امتیاز بسیار مهم است.»

وضعیت پدری: «مصدومیت هر بازیکن اتفاق ناخوشایندی است و غیبت بازیکنانی مثل پدری که در سیستم بازی ما کلیدی هستند، می‌تواند تاثیرگذار باشد؛ با این حال، جانشینان خوبی برای پدری داریم. بوسکتس فردا بازی خواهد کرد و فرانکی دی‌یونگ هم در بهترین فرم خودش قرار دارد.»

سیستم چرخشی: «برخی بازیکنان خسته‌اند و برخی هم مشکل جزئی عضلانی دارند. قطعا از سیستم چرخشی استفاده خواهم کرد، چون بازیکنانی داریم که دقایق زیادی بازی نکرده‌اند و مستحق حضور در ترکیب هستند.»

1802526

اتهام دفاعی بودن بارسا با ژاوی: «برایم عجیب است. ما همراه با سیتی هجومی‌ترین تیم اروپا هستیم. من از سیستم 2-4-4 خوشم نمی‌آید و از آن استفاده نمی‌کنم. سیستم مورد علاقه من 3-3-4 است ولی در برخی بازی‌ها مثل بازی برابر سوسیداد 3-4-3 هم بازی کرده‌ایم. من دوست دارم به بازی عرض بیشتری بدهیم و اغلب از دو بال سرعتی در ترکیب استفاده کرده‌ام. باورم نمی‌شود به من لقب مربی دفاعی داده‌اند.»

شرایط روبرت لواندوفسکی: «لوا برای ما بازیکنی مهم و کلیدی است. او مدتی طولانی در بهترین شرایط بود و گل‌های زیادی زد و الان کمی افت کرده، ولی شاید نیاز است که در زمین بیشتر با او بازی کنیم. باید بیشتر به او پاس برسد و انتظار دارم بازیکنان بیشتر از قبل با او در زمین همکاری کنند. او مهاجمی درجه یک و سرنوشت‌ساز است.»

1736054

شرایط دمبله: «هنوز برای بازگشت او زود است نظر بدهیم و همه چیز به حس خودش و تصمیم پزشکان بستگی دارد.»

قضیه رسوایی بارسلونا: «در مورد آن حرف نمی‌زنیم. در تیم کاری به این قضیه نداریم و در حد چند شوخی و خنده به آن اشاره کرده‌ایم. همه تمرکز ما روی بازی فرداست و به مسائل بیرون زمین کاری نداریم.»

شانس قهرمانی در لالیگا: «اگر قهرمانی را از دست بدهیم، برایم دردناک خواهد بود. باید روی دور پیروزی بمانیم، چون هنوز هفته‌های زیادی باقی مانده است. لالیگا در مشت ماست و فتح آن به خودمان بستگی دارد.»

دیدگاه‌ها