کد خبر : 1871054 | 29 بهمن 1401 ساعت 17:30 | 41K بازدید | 5 دیدگاه

درگیری شدید ساکا و کوتینیو در ویلاپارک (عکس)

درگیری شدید فیلیپ کوتینیو، بازیکن استون‌ویلا، با بوکایو ساکا، ستاره آرسنال، در جریان دیدار امروز عصر دو تیم خبرساز شده است.

درگیری شدید ساکا و کوتینیو در ویلاپارک (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دیدار دو تیم استون‌ویلا و آرسنال در هفته بیست و چهارم لیگ برتر در ورزشگاه ویلاپارک در حال برگزاری است.

نیمه اول این مسابقه با برتری 2-1 ویلا به پایان رسید و در این نیمه شاهد بازی‌ای پردرگیری بودیم که باعث شد در پایان نیمه تنش‌ها به اوج برسد. درگیری شدید و فحاشی فیلیپ کوتینیو از استون‌ویلا و بوکایو ساکا از آرسنال نقطه اوج این تنش‌ها بود.

ماجرا از زمانی آغاز شد که تایرون مینگز از استون‌ویلا خطایی شدید روی مارتین اودگارد انجام داد. کوتینیو در شلوغی‌ای که ایجاد شد به ساکا ضربه زد و این ستاره آرسنال که از حرکت این بازیکن برزیلی عصبانی شده بود دست‌هایش را به سینه او کوبید و کوتینیو را به شدت هل داد. کوتینیو به درگیری ادامه داد و شروع به فحاشی به ساکا کرد.

1802946

جالب اینجاست که این درگیری بین دو بازیکنی اتفاق افتاد که در نیمه اول هر کدام برای تیم‌هایشان یک گل به ثمر رسانده بودند. بعد از آنکه اولی واتکینز خیلی زود در دقیقه 5 میزبان را از آرسنال پیش انداخت، ساکا در دقیقه 16 کار را به تساوی کشاند. اما کوتینیو در دقیقه 31 بار دیگر استون‌ویلا را جلو انداخت تا آرسنالی‌ها بیش از پیش خود را تحت فشار احساس کنند.

بوکایو ساکا که کوتینیو در پایان نیمه اول این بازی او را هدف گرفت در این فصل برای آرسنال فوق‌العاده درخشان ظاهر شده است. او در این فصل لیگ برتر در 17 گل توپچی‌ها نقش داشته (او 9 گل به ثمر رسانده و 8 پاس گل ساخته است). تنها ستاره‌هایی که از این نظر جلوترند دو مهاجم، یعنی ارلینگ هالند با نقش داشتن در 30 گل و هری کین با نقش داشتن در 18 گل هستند. 

دیدگاه‌ها