کد خبر : 1871068 | 29 بهمن 1401 ساعت 18:38 | 11.8K بازدید | 5 دیدگاه

کار بایرن سخت شد: اخراج اوپامکانو در دقیقه 8

دایو اوپامکانو، مدافع فرانسوی بایرن مونیخ، در اولین دقایق بازی مقابل مونشن‌گلادباخ اخراج شد و باواریایی‌ها بعد از اخراج او خیلی زود از حریف گل خوردند.

کار بایرن سخت شد: اخراج اوپامکانو در دقیقه 8

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ امشب در هفته بیست و یکم بوندس‌لیگا در خانه مونشن‌گلادباخ به مصاف این تیم رفته است.

باواریایی‌ها بعد از پیروزی 1-0 سه‌شنبه شب مقابل پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان با روحیه بالا به کشورشان بازگشته و امشب به مصاف گلادباخ رفتند. تیم ناگلزمان در بوندسلیگا هم صدرنشین است و پیش از بازی مقابل گلادباخ با 43 امتیاز در صدر ایستاده بود. ولی باواریایی‌ها می‌دانستند که یونیون برلین تنها با یک امتیاز کمتر، آن‌ها را تعقیب می‌کند و لغزش در این بازی می‌تواند بار دیگر به بهای از دست رفتن صدر تمام شود.

1802974
1802975

در حالی که تنها 8 دقیقه از شروع این مسابقه در بوروسیا پارک می‌گذشت بایرن مونیخ شوکه شد. یک توپ بلند ارسالی از طرف گلادباخ باعث شد خط دفاعی بایرن به هم بریزد. پلیا بازیکن این تیم در حال ورود به محوطه جریمه بایرن بود که اوپامکانو از پشت با او درگیر شد. با به زمین افتادن بازیکن گلادباخ داور در سوت خود دمید و اعلام کرد خطا در بیرون محوطه جریمه رخ داده و تیم میزبان باید یک ضربه آزاد شلیک کند، اما او اوپامکانو را با یک کارت قرمز مستقیم جریمه کرد چرا که مهاجم حریف در موقعیت صد درصد گلزنی سرنگون شده بود.

1802973

بایرن که حالا 10 نفره شده بود خیلی زود تأثیر اخراج مدافع فرانسوی را احساس کرد. در حالی که فقط 5 دقیقه از اخراج اوپامکانو می‌گذشت مونشن گلادباخ موفق شد در دقیقه 13 توسط لارس اشتیندل به گل برسد.

البته باواریایی‌ها در دقیقه 35 با گلی که چوپوموتینگ به ثمر رساند موفق شدند نتیجه را 1-1 کنند تا به ادامه مسابقه امیدوارتر بشوند.

دیدگاه‌ها