کد خبر : 1871075 | 29 بهمن 1401 ساعت 19:23 | 24.8K بازدید | 16 دیدگاه

آرتتا: به معجزه نیاز داشتیم و جورجینیو معجزه ما بود

میکل آرتتا بعد از پیروزی 4-2 مقابل استون‌ویلا به ستایش از جورجینیو پرداخت که گل سوم را در وقت‌های تلف‌ شده به ثمر رساند و گفت آرسنال به معجزه نیاز داشت و او این معجزه بود.

آرتتا: به معجزه نیاز داشتیم و جورجینیو معجزه ما بود

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال امشب در خانه استون‌ویلا به مصاف این تیم رفت و در یک بازی پرگل و پرهیجان سرانجام موفق شد حریفش را با دو گل در وقت‌های تلف‌ شده با نتیجه 4-2 شکست دهد.

شاگردان آرتتا نیمه اول را با شکست 2-1 به پایان بردند ولی با شروع نیمه دوم با گلی که توسط زینچنکو به ثمر رسید کار را به تساوی کشاندند. در حالیکه 90 دقیقه با تساوی 2-2 به پایان رسیده بود جورجینیو، خرید جدید توپچی‌ها، در وقت‌های تلف‌شده با شوتی زیبا دروازه ویلا را باز کرد و پنج دقیقه بعد نوبت به مارتینلی رسید تا با استفاده از جلو کشیدن دیبو مارتینز دروازه استون‌ویلا را باز کند و پیروزی آرسنال را شیرین‌تر کند.

1802985

آرسنال در این بازی به همه درس تسلیم‌ناپذیری داد؟
بله البته. ما نشان دادیم چه تیم مقاومی هستیم و با شخصیت فوق‌العاده به بازی برگشتیم و در نهایت پیروز شدیم. ولی حتی از عملکرد ما در نیمه اول هم می‌شد این را فهمید که آرسنال به هیچ وجه حاضر نیست شکست را بپذیرد. ولی علت اینکه نیمه اول را با شکست به پایان بردیم این بود که خودمان ساده‌ترین نکات را رعایت نکردیم و به آن‌ها فرصت دادیم تا به گل برسند.

آرتتا بین دو نیمه از آرسنالی‌ها چه خواست؟
بین دو نیمه با بچه‌ها در این باره صحبت کردیم که تک تک بازیکن‌ها باید سطح عملکردشان را بالاتر ببرند. آن‌ها دقیقا همین کار را کردند و به این خاطر بود که برنده بازی شدیم.

چه شد که آرسنال بعد از 5 دقیقه از شروع مسابقه از حریف عقب افتاد؟
ما خودمان توپ را به آن‌ها واگذار کردیم و سمت چپ را در اختیار واتکینز گذاشتیم تا او صاحب موقعیت تک به تک بشود. از قبل می‌دانستیم که چنین موقعیت‌هایی نگران کننده است چرا که او بازیکن باکیفیتی است و شم گلزنی بالایی دارد. آن‌ها وقتی گل دوم را زدند تنها دو شوت به سمت دروازه ما زده بودند و همین دو شوت به دو گل تبدیل شد. ولی ما در نیمه دوم بهتر بودیم و بازی را کامل در اختیار داشتیم.

نیاز به معجزه داشتیم و جورجینیو معجزه آرسنال بود
ما در وقت‌های تلف شده نیاز به یک معجزه داشتیم و جورجینیو این معجزه را محقق کرد. گلزنی از طرف او آن هم به این زیبایی واقعا شگفت‌انگیز بود. جورجی کیفیت بالایی دارد ولی خصوصیت اصلی‌اش گلزنی نیست.

اولین گل زینچنکو برای آرسنال
من به او افتخار می‌کنم. خیلی طول کشید تا پایش به گلزنی باز بشود. مدت‌ها بود برای رسیدن به گل تمرین می‌کرد و برایش خیلی خوشحالم.

دیدگاه‌ها