کد خبر : 1871090 | 29 بهمن 1401 ساعت 20:26 | 15.8K بازدید | 65 دیدگاه

فارست 1-1 سیتی: هفته خوب پپ خراب شد

منچسترسیتی در دیداری خارج از خانه مقابل ناتینگهام فارست با تساوی 1-1 متوقف شد.

فارست 1-1 سیتی: هفته خوب پپ خراب شد

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان پپ گواردیولا که چهارشنبه شب با پیروزی مقابل آرسنال، به صدر جدول لیگ برتر صعود کرده بودند، امروز با توقف مقابل ناتینگهام فارست بار دیگر صدر را به توپچی‌ها واگذار کردند.

سیتی بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 8 بود که جک گریلیش روی پاس فیل فودن صاحب موقعیت شد اما حضور به موقع جو وورال، دروازه ناتینگهام فارست را بسته نگه داشت.
برتری سیتی ادامه داشت و بازیکنان این تیم کاملا توپ و میدان را در اختیار داشتند، اما دفاع فشرده بازیکنان فارست، مانع از ایجاد موقعیت روی دروازه این تیم می شد.
بازی با همین روند ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 34، روی ارسال کوین دی‌بروینه، این رودری بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه سر او راهی به چهارچوب دروازه فارست پیدا نکرد.
فشار حملات سیتی ادامه پیدا کرد تا اینکه در دقیقه 41، برناردو سیلوا سرانجام قفل دروازه حریف را باز کرد. روی پاس گریلیش بود که برناردو سیلوا پشت محوطه جریمه فارست صاحب موقعیت شد و شوت تماشایی او، حساب کار را 1-0 کرد.

1803022

1803021

نیمه دوم را هم سیتی بهتر آغاز کرد و در دقیقه 49، فودن که با پاس ایلکای گوندوگان پشت مدافعان فارست صاحب توپ شده بود، می‌توانست با یک پاس ساده ارلینگ هالند را در موقعیت گلزنی قرار دهد اما تعادلش را از دست داد و این فرصت خوب از دست رفت.
چهار  دقیقه بعد، روی یک ضربه کرنر از کوین دی‌بروینه، این بار نوبت آیمریک لاپورته بود که در موقعیت گلزنی قرار بگیرد اما علی رغم اینکه زمان و فضای لازم برای زدن یک ضربه خوب را داشت، ضربه سرش را به بیرون فرستاد.
تسلط سیتی بر بازی ادامه داشت و در دقیقه 68 همه‌چیز برای زدن گل دوم سیتی فراهم بود اما هالند ضربه اش را به تیر دروازه کوبید و توپ برگشتی را هم از بالای دروازه به بیرون زد.
هرچه به دقایق پایانی نزدیک می‌شدیم، بازیکنان میزبان برای رسیدن به گل تساوی تلاش بیشتری انجام می‌دادند تا اینکه در دقیقه 84 سرانجام توانستند روی یکی از معدود موقعیت های شان به گل برسند. روی یک حرکت از سمت راست بود که مورگان گیبس وایت با پاس در عرض کریس وود را صاحب موقعیت کرد و او هم با یک بغل پای ساده کار را تمام کرد.

1803032
در دقایق باقی مانده بازیکنان سیتی تلاش زیادی کردند تا به گل برتری برسند اما این اتفاق رخ نداد و بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید. 
 

دیدگاه‌ها