کد خبر : 1871094 | 29 بهمن 1401 ساعت 21:01 | 16K بازدید | 6 دیدگاه

ناگلزمان: اخراج غلط بود، نمی‌دانم چرا VAR را ندیدند

یولیان ناگلزمان که در میکسدزون ورزشگاه خانگی گلادباخ با عصبانیت در حال حرکت به سمت رختکن داوران دیده شده بود به خبرنگاران گفت اخراج اوپامکانو را شوخی می‌‌داند و باورش نمی‌شود چنین بلایی بر سر تیمش آورده باشند.

ناگلزمان: اخراج غلط بود، نمی‌دانم چرا VAR را ندیدند

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ امشب در خانه مونشن‌‌گلادباخ به مصاف این تیم رفت و در یک بازی پرگل مقابل میزبان با نتیجه 3-2 شکست خورد.

این بازی تحت‌الشعاع اخراج اوپامکانو، مدافع فرانسوی بایرن، در دقیقه 8 مسابقه بود که باعث شد باواریایی‌ها عملا نزدیک به کل مسابقه را 10 نفره بازی کنند.

یولیان ناگلزمان در طول مسابقه و در پایان بازی از تصمیم داور به شدت عصبانی بود. رسانه‌های آلمانی گزارش دادند بعد از به صدا درآمدن سوت پایان مسابقه ناگلزمان با عصبانیت تمام درحالی در میکسدزون ورزشگاه دیده شده که به سمت رختکن داوران می‌رفته و فریاد می‌زده است.

این سرمربی آلمانی در مصاحبه با خبرنگاران هم بخش عمده صحبت‌هایش را به انتقاد از داوری و اخراج اوپامکانو اختصاص داد.

1803036

باورم نمی‌شود، پس نمایشگر کنار زمین برای چیست؟
باورم نمی‌شود. با ما شوخی می‌کنند؟ هر کسی می‌تواند اشتباه کند. اشکالی هم ندارد. من هم به عنوان مربی به اشتباهات خودم اعتراف کرده‌ام و خواهم کرد. ولی مساله این است که آن دستگاه‌های ویدیویی و نمایشگر کنار زمین برای چیست؟ مگر برای این نیست که در صحنه‌های مشکوک به سراغ‌شان بروند و بررسی کنند؟

حرکت اوپامکانو اصلا اخراج نداشت، هیچکس نمی‌تواند خلاف این را بگوید
اوپامکانو بازیکن حریف را خیلی جزئی گرفت و کشید ولی شانه بازیکن آنها حتی یک میلی‌متر هم تکان نخورد. این به هیچ وجه کارت قرمز ندارد. هیچکس نمی‌تواند خلاف این را بگوید. دوست دارم داور بعد از بازی بگوید بله، قبول دارم که تصمیم حساس و سختی بود ولی من اشتباه کردم و حق بازیکن بایرن اخراج نبود.

چرا بعد از این اخراج توماس مولر را تعویض کردی؟
تصمیم مزخرفی بود. برای توماس متاسفم. ولی ما به سرعت نیاز داشتیم و چوپو را هم برای ضربات ایستگاهی می‌خواستیم. خیلی ناراحت شدم. اصلا دوست نداشتم آن کار را بکنم. هنوز با توماس صحبت نکرده‌ام.

1803037

دیدگاه‌ها