کد خبر : 1871104 | 29 بهمن 1401 ساعت 22:59 | 15.9K بازدید | 43 دیدگاه

نیوکسل صفر - لیورپول 2: شبیه روزهای خوب‌

هشدار لیورپول به مادرید، زنده و خطرناکیم!

لیورپول با برتری دو بر صفر مقابل نیوکاسل به رده هشتم جدول رده بندی لیگ برتر صعود کرد.

هشدار لیورپول به مادرید، زنده و خطرناکیم!

به گزارش ورزش سه، شاگردان یورگن کلوپ بعد از دو شکست متوالی، هفته گذشته اورتون را با دو گل شکست دادند؛ آنها امشب نیز به یک برد دیگر دست یافتند و موفق شدند میزبان خود نیوکاسل را با دو گل شکست داده و به سمت کسب سهمیه حرکت کنند.

بازی دو تیم نیوکاسل و لیورپول در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر از ساعت 21 در ورزشگاه سنت جیمز پارک آغاز شد.

1803068

نیوکاسل که به شدت در تلاش است تا سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند، با حمایت هواداران خود بازی را بهتر آغاز کرد ولی این لیورپول بود که در دقیقه 10 به گل رسید. الکساندر آرنولد با یک پاس دقیق داروین نونیز را صاحب توپ کرد و این بازیکن در موقعیت تک به تک به راحتی توانست گل اول میهمان را به ثمر برساند.

کودی خاکپو که هفته گذشته در دربی مرسی ساید اولین گل خود با پیراهن لیورپول را به ثمر رسانده بود، در دقیقه 17 روی پاس محمد صلاح توانست گل دوم را هم برای شاگردان کلوپ به ثمر برساند.

دقایقی بعد از گل دوم لیورپول، نیک پوپ، دروازه بان نیوکاسل به دلیل لمس توپ خارج از محوطه جریمه با کارت قرمز آنتونی تیلور مواجه شد تا میزبان ده نفره شود.

1803070

مارتین دوبراوکا که بعد از اخراج پوپ، درون دروازه نیوکاسل قرار گرفت، تنها دو دقیقه بعد از ورود به زمین با چالشی جدی مواجه شد اما توانست واکنشی خوب مقابل ضربه سر خاکپو نشان دهد. نیوکاسل در دقایق باقی مانده نیمه دوم، بازی بهتری از خود به نمایش گذاشت و چند موقعیت خوب هم داشت؛ ضربه سر برن که در دقیقه 41 به تیر برخورد کرد، جدی ترین موقعیت میزبان بود.

نیوکاسل در نیمه دوم نیز بخش قابل توجهی از حملات خود را روی ارسال های تریپیر طرح ریزی کرده بود. روی یکی از همین ارسال ها در دقیقه 55 شار می توانست دروازه حریف را با ضربه سر باز کند ولی توپ با فاصله به بیرون رفت. بعد از این موقعیت نوبت به خودنمایی دوباره دوبراوکا رسید که با واکنشی به موقعیت ضربه کات بک نونز را از چند قدمی دور کرد.

1803069

رابرتسون در دقیقه 75 صاحب موقعیت تک به تک خوبی شد اما ترجیح داد به صلاح پاس بدهد؛ مهاجم مصری اما انتظار این پاس را نداشت و موقعیت از دست رفت.

فیرمینو در دقیقه 82 توپی را لو داد که می رفت برای لیورپول گران تمام شود ولی مهاجم برزیلی خوش شانس بود که هموطنش درون دروازه آماده بود و مقابل حمله حریف به خوبی ایستادگی کرد.

1803071

شاگردان کلوپ در دقایق پایانی ترجیح می دادند تا با چهره تهاجمی خود، مانع از حملات حریف شوند؛ آنها در دقیقه 85 شانس زدن گل سوم را هم داشتند ولی ضربه سر دیه‌گو ژوتا دقت کافی را نداشت و به بیرون رفت. ژوتا که حسابی هوس گلزنی در این بازی به سرش زده بود در اولین دقیقه از وقت های تلف شده دوبراوکا را هم مغلوب خود کرد ولی برن با جایگیری مناسب توپ را از روی خط دروازه دور کرد.

آنتونی تیلور سوت پایان این بازی را در شرایطی به صدا در آورد که لیورپول توانست برتری دو بر صفر نیمه اول خود را حفظ کرده و با کسب دهمین برد فصل و 35 امتیاز در مکان هشتم جدول رده بندی لیگ برتر قرار بگیرد. این تیم روز سه شنبه در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آنفیلد به مصاف رئال مادرید خواهد رفت.

دیدگاه‌ها