کد خبر : 1871109 | 30 بهمن 1401 ساعت 00:12 | 20.1K بازدید | 30 دیدگاه

واکنش سرمربی چلسی به هواداران و منتقدانش

پاتر: اشتباه فکر می‌کنند، مشکل چلسی من نیستم

سرمربی چلسی بعد از شکست مقابل ساوتهمپتون تاکید کرد افرادی که فکر می‌کنند او مشکل چلسی است، اشتباه می‌کنند.

پاتر: اشتباه فکر می‌کنند، مشکل چلسی من نیستم

به گزارش "ورزش سه"، چلسی با وجود خریدهای گران خود در زمستان هنوز نتوانسته تغییری در روند نتایج خود ایجاد کند؛ این تیم امشب با یک گل مغلوب ساوتهمپتون رده آخری شد تا با 31 امتیاز در مکان دهم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار بگیرد. گراهام پاتر بعد از این شکست بار دیگر تاکید کرد که مشکل چلسی او نیست.

سرمربی آبی‌ها در نشست خبری بعد از بازی با ساوتهمپتون گفت: "پس از شکست یک بر صفر امشب در خانه، هر انتقادی، قابل درک و منطقی است. ما دوره سختی را پشت سر می‌گذاریم و با چالش‌های زیادی از جمله تطبیق بازیکنان جوان با لیگ برتر مواجه هستیم. من همیشه بعد از بازی‌ها اینجا حضور دارم تا با شما صحبت کنم. می‌دانم که نتایج اخیرمان به‌اندازه کافی خوب نیست."

پاتر در واکنش با انتقاد هواداران و عقیده غالب مبنی بر اینکه او باید برکنار شود گفت: "وقتی شما نتیجه نمی‌گیرید، اوضاع همین گونه بد خواهد بود. برخی از هواداران فکر می‌کنند که مشکل تیم من هستم. ولی فکر نمی‌کنم حق با آنها باشد. البته این بدین معنا نیست که آنها نمی‌توانند نظر خود را بیان کنند."

1803080

سوال بعدی از پاتر بازهم درخصوص آینده کاری وی بود. سرمربی چلسی در پاسخ به خبرنگاری که پرسید فکر می‌کنی بازهم بهترین گزینه برای هدایت چلسی هستی و آیا خبری در رختکن بود (شایعه برکناری) که دیر در نشست حاضر شد، گفت: "توطئه‌ای وجود ندارد. متاسفانه من نمی‌توانم به توهم توطئه جواب بدهم."

چلسی در دقایق تلف‌نشده نیمه اول دروازه خود را باز شده دیده و تلاش‌های ناموفقی برای زدن گل تساوی در نیمه دوم داشت؛ سرمربی این تیم در مورد عملکرد شاگردانش افزود: "فوتبالی که ما در نیمه اول ارائه کردیم، از نظر عملکردی، یک گام روبه‌عقب بود. در نیمه اول بهتر کار کردیم ولی کافی نبود و نتوانستیم به هدفی که داشتیم برسیم."

مصدومیت شدید سزار آزپیلیکوئتا و وضعیت فعلی او، سوال بعدی از سرمربی چلسی بود که پاتر در پاسخ گفت: "او در بهترین مکان ممکن، یعنی بیمارستان بستری است. او کاملاً هوشیار است و با همسرش صحبت می‌کند. ما هم سزار را زیر نظر داریم. بعد از اتفاق نگران‌کننده و وحشتناک اخیر، باید تمامی اقدامات احتیاطی در مورد او را انجام دهیم."

مهاجمان چلسی در سال 2023 روی هم فقط یک بار گلزنی کرده‌اند و فقدان مهاجم گلزن در این تیم بیداد می‌کند. پاتر در این مورد گفت: "موقعیت‌های خوبی داشتیم که به گل تبدیل نشد. لایق حداقل یک گل بودیم. وقتی گل نمی‌زنید مسلم است که نمی‌توانید پیروز شوید."

دیدگاه‌ها