کد خبر : 1871118 | 30 بهمن 1401 ساعت 00:54 | 35.4K بازدید | 14 دیدگاه

تمسخر عجیب و غریب داور توسط میکل آرتتا!

میکل آرتتا در جریان پیروزی آرسنال مقابل استون ویلا، داور بازی، سیمون هوپر را مسخره کرد.

تمسخر عجیب و غریب داور توسط میکل آرتتا!

به گزارش "ورزش سه" میکل آرتتا در آخرین دقایق بازی امروز آرسنال مقابل استون ویلا که با پیروزی 4-2 توپچی‌ها همراه شد، در حال تمسخر داور، سیمون هوپر، توسط دوربین‌ها شکار شد.

توپچی‌ها درحالی‌که در آستانه تجربه یک ناکامی دیگر طی هفته‌های اخیر بودند، با یک پیروزی دیرهنگام به صدر جدول لیگ جزیره بازگشتند.

آرسنال با گل‌های اولی واتکینز و فیلیپه کوتینیو در نیمه اول دو بار از حریف عقب افتاد که فقط یک بار توسط ساکا موفق به جبران آن شد.

با این حال، الکساندر زینچنکو در دقیقه 61 آرسنال را به تساوی رساند و در ادامه ضربه جورجینیو پس از برگشت از تیر دروازه، با ضربه سر امیلیانو مارتینز، دروازه‌بان ویلا، وارد دروازه شد.

سپس گابریل مارتینلی پیروزی آرسنال را قطعی کرد تا توپچی‌ها پس از حضور نافرجام مارتینز در محوطه جریمه آرسنال برای زدن گل تساوی، یک گل دیگر به ثمر برسانند.

با این حال، در لحظات دنبال شدن بازی با نتیجه دو بر دو، به‌نظر می‌رسید که آرتتا برای لحظاتی کنترل اعصابش را از دست داد زیرا او داور را به دلیل دستور دادن به تکرار ضربه ایستگاهی به‌ علت حرکت توپ مورد انتقاد قرار داد.

پس از اینکه هوپر سوت خود را دمید و اشاره کرد که توپ در حال حرکت است، دوربین به سمت آرتتا رفت که علامت دست داور را در کنار زمین مسخره کرد.

1803095
1803096
1803097
1803094

سرمربی آرسنال قبلاً نیز به دلایلی دیگر در این فصل مورد انتقاد قرار گرفته است زیرا بارها از منطقه فنی خود خارج شده و بیش‌ازحد به زمین نزدیک شده است.

با این حال ناراحتی آرتتا دقایقی بعد، پس از گل به خودی امی مارتینز به کلی به دست فراموشی سپرده شد و خنده جای خشم و عصبانیت را گرفت تا آرتتا بار دیگر در صدر جدول جا خوش کند.

دیدگاه‌ها