کد خبر : 1871119 | 30 بهمن 1401 ساعت 00:57 | 20.9K بازدید | 34 دیدگاه

همین نیمه‌شب و برای فرار از سقوط به لیگ یک!

خشم هواداران چلسی از پاتر: اخراجش کنید

بعد از متحمل شدن شکست یک بر صفر مقابل تیم قعرنشین لیگ برتر، هواداران خشمگین چلسی خواستار برکناری گراهام پاتر شدند.

خشم هواداران چلسی از پاتر: اخراجش کنید

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در ادامه روند ضعیف و ناامیدکننده خود با یک گل مغلوب ساوتهمپتون، تیم بیستم جدول رده‌بندی لیگ برتر شد تا هواداران خود را بیش از پیش دلسرد کند؛ آبی‌ها در حال حاضر با 31 امتیاز در مکان دهم حضور دارند و این در حالی است که در نقل و انتقالات زمستانی تقریباً هر کسی را که خواستند جذب کردند.

هواداران خشمگین چلسی که از هفته‌های اخیر نگرانی خود را نسبت به ادامه همکاری باشگاه با گراهام پاتر اعلام کرده بودند، بعد از شکست مقابل ساوتهمپتون دوباره بر موضع قبلی خود تاکید کردند.

پاتر تنها 5 بازی از 17 بازی خود در چلسی را با پیروزی پشت سر گذاشته و تاد بولی نسبت به حفظ او طی این چند وقت اخیر به‌شدت تحت فشار قرار داشته است. به‌نظر می‌رسد که کم‌کم صبر مالک ولخرج آبی‌ها هم به‌سر آمده و با توجه به اینکه جو فضای مجازی نیز به‌شدت علیه سرمربی فعلی آبی‌هاست، باید منتظر بمانیم ببینیم این جو عمومی منفی علیه پاتر درنهایت به کجا خواهد انجامید.

1803100

یکی از هواداران چلسی در توئیتر خود نوشته است: "چه افتضاحی... تا زمانی که گراهام پاتر از چلسی اخراج نشود، دیگر بازی‌های این تیم را تماشا نخواهم کرد!"
هوادار دیگری با انتقاد از سرمربی چلسی نوشت: "این مرد چیز زیادی نمی‌داند و پوچ است. او را اخراج کنید."

هواداری دیگر که به‌نظر می‌رسد حسابی از دست سرمربی چلسی عصبانی بود، او را شایسته یک لقب دانسته است: "گراهام پاتر را باید بدترین سرمربی تاریخ چلسی بنامیم!"

1803099

یک هوادار چلسی هم پا را فراتر گذاشته و نوشته است: "درنگ نکنید و او را در همان تونل اخراج کنید. او بدترین مربی تاریخ چلسی است."

یکی دیگر از هواداران ناراضی چلسی توئیت زده است: "گراهام پاتر باید همین نیمه‌شب اخراج شود. 600 میلیون خرج شده و تیم او حتی نمی تواند گل بزند."
ادامه همکاری با پاتر را یک هوادار این‌گونه پیش‌بینی کرده است: "هیئت مدیره باشگاه چلسی باید زودتر دست به کار شود چرا که ادامه کار با پاتر چلسی را به چمپونشیپ خواهد برد."

دیدگاه‌ها