کد خبر : 1871120 | 30 بهمن 1401 ساعت 00:59 | 18.8K بازدید | 33 دیدگاه

گل سوم را نزدیم تا بازی تا آخر هیجانی باشد

کلوپ: نمی‌توانم برای بازی رئال صبر کنم!

طبیعی است که یورگن کلوپ پس از پیروزی بزرگ در سنت جیمز پارک، خوشحال و سردماغ باشد.

کلوپ: نمی‌توانم برای بازی رئال صبر کنم!

به گزارش ورزش سه، سرمربی لیورپول صحبت‌هایش با گزارشگر اسکای را این‌چنین آغاز کرد: "نتیجه عالی، کلین شیت، دو گل فوق‌العاده‌ و نشانه‌های پیشرفت واضح. ما واقعاً خوب کار کردیم و گل‌های فوق‌العاده‌ای زدیم و اگر نیک پوپ آن توپ را با دست نمی‌گرفت، احتمالاً صلاح گل سوم را می‌زد. من در این مورد کاملاً صادقم و اغراق نمی‌کنم."

کلوپ البته کمی هم از تیمش انتقاد کرد و گفت: "ما بعد از ده‌نفره شدن نیوکاسل دربرابر این اتفاق واکنش خاصی نشان ندادیم و شتاب تیم در لحظاتی از دست رفت و دیگر نتوانستیم به حالت قبل برگردیم. البته نیوکاسل هم چیزی برای از دست دادن نداشت و این چیزی بود که می‌توانستید آن را ببینید؛ یک تیم عالی با کاراکتر فوق‌العاده که همه چیزش را به زمین آورده بود و سعی می‌کرد فضاها را بگیرد. ما ضربات ایستگاهی زیادی به آنها دادیم و در این موقعیت مهم نیست که چند بازیکن در زمین بازی دارید.

1803103

او با ابراز تاسف از به ثمر نرسیدن گل سوم تیمش گفت: "اگر گل سوم را می‌زدیم، من با خودم فکر می‌کردم تیم کارش را درست انجام داده است، اما این اتفاق نیفتاد تا همه‌چیز تا لحظه آخر هیجان‌انگیز پیش برود."

خبرنگار اسکای از کلوپ درباره ویژگی گل‌های نونیز و خاکپو پرسید که مرد آلمانی در پاسخ گفت: "کنترل توپی که به سمت دروازه می‌رفت توسط داروین استثنایی بود، همانطور که پاس ترنت فوق‌العاده بود و البته پاس صلاح برای کودی [خاکپو] و حرکت کودی برای رسیدن به آنجا... . حالا می‌شود کاملاً مشاهده کرد که آنها بیشتر با هم بازی می‌کنند و این برای ما بسیار مفید است."

او درباره مصدومیت ستاره اروگوئه‌ای تیمش هم گفت: "نکته منفی خروج داروین از زمین بود. البته من قصد تعویض او را داشتم، اما او حالا مصدومیتی در شانه دارد و من باید ببینم که این مسئله چقدر جدی است. امیدوارم چیز بدی برای ما نباشد."

1803102

کلوپ سپس با خنده گفت: "کلین‌شیت برای اولین بار بعد از ماه آوریل در یک بازی دور از خانه. من نمی‌توانم این را باور کنم، اما بله!"

کلوپ گفت: "ما در حال پیشرفت هستیم، اما از وضعیتمان هم خبر داریم. اگر گل سوم را می‌زدیم این مسئله به ما کمک می‌کرد اما بدون آن تا انتها جنگیدیم و این کاری بودی که تا انتها انجام دادیم."

او ادامه داد: "شما به نتایج نیاز دارید و اگر این اتفاق بیفتد در سمت درست قرار خواهید گرفت."

کلوپ در پایان حرف‌هایش گفت: "شاید ما کامل نبودیم ولی به‌اندازه کافی خوب بودیم که این بازی را ببریم و جمله پایانی‌ این که «نمی‌توانم برای رویارویی با رئال مادرید در لیگ قهرمانان صبر کنم»."

دیدگاه‌ها