کد خبر : 1871122 | 30 بهمن 1401 ساعت 01:14 | 3.8K بازدید | 0 دیدگاه

اینتر 3-1 اودینزه: انتقام‌گیری شیرین نرآتزوری

اینتر در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه 3-1 اودنیزه را شکست بدهد.

اینتر 3-1 اودینزه: انتقام‌گیری شیرین نرآتزوری

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان سیمونه اینزاگی که در دیدار رفت با نتیجه 3-1 در خانه اودنیزه شکست خورده بودند، امشب موفق شدند با همین نتیجه حریف را شکست بدهند و فاصله سه امتیازی شان با رقیب همشهری را حفظ کنند.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه‌ها ایجاد شود، سپری شد.
در دقیقه 15 بود که اینتری‌ها اولین موقعیت شان را روی دروازه حریف ایجاد کردند اما ضربات ادین ژکو و دنزل دامفریس نتوانست قفل دروازه اودینزه را باز کند.
در حالی که بازی ادامه پیدا کرد، داور به توصیه داور VAR، صحنه ضربه دامفریس که به والاس، هافبک اودینزه، برخورد کرده بود را دوباره تماشا کرد و مشخص شد که توپ به دست این بازیکن برخورد کرده است. و به همین دلیل داور نقطه پنالتی را نشان داد.
روملو لوکاکو پشت توپ قرار گرفت و ضربه اش را زد که توسط دروازه بان اودینزه مهار شد اما داور به دلیل جلو آمدن مارکو سیلوستری، دستور به تکرار ضربه داد. این بار لوکاکو ضربه اش را به گوشه دروازه زد و اینتر را 1-0 پیش انداخت.

1803112
بعد از این گل بازی متعادل شد و بازیکنان اودینزه هم پیش کشیدند اما حملات دو تیم به موقعیت خطرناک تبدیل نمی شد تا اینکه در دقیقه 41، تیم میهمان به گل تساوی رسید. روی پاس خوب روبرتو پریرا بود که ساندی لووریچ درون محوطه جریمه اینتر صاحب موقعیت شد و با یک ضربه محکم کار را تمام کرد.

1803131
در دقایق پایانی نیمه اول این اینتری‌ها بودند که ابتکار عمل را در دست داشتند و در سومین دقیقه از وقت‌های تلف شده چیزی نمانده بود که فرانسیسکو آچربی با ضربه سر بار دیگر اینتر را پیش بیندازد اما واکنش خوب سیلوستری دروازه اودینزه را بسته نگه داشت تا نیمه اول با تساوی 1-1 به پایان برسد.
 نیمه دوم را اینتر بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی بازیکنان این تیم توپ و میدان را در اختیار داشتند اما نتوانستند از این برتری استفاده کنند.
بازی با همین روند ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 65، میخیتاریان بعد از یک و دو با دی مارکو، صاحب یک موقعیت خوب شد اما ضربه او را باز هم سیلوستری برگشت داد.
فشار اینتری ها ادامه پیدا کرد تا اینکه در دقیقه 73، سرانجام میخیتاریان گل دوم نرآتزوری را به ثمر رساند. این بار پاس در عرض عالی دی مارکو درون محوطه جریمه به میخیتاریان رسید و ضربه والی تماشایی او در گوشه دروازه حریف جای گرفت.

1803121
بعد ازاین گل هم اینتری ها ابتکار عمل را در دست داشتند و حملات بیشتری روی دروازه حریف ترتیب دادند تا اینکه در دقیقه89 به گل سوم رسیدند. لائوتارو که یک دقیقه قبل یک موقعیت خوب را از دست داده بود، این بار با پاس خوب دی آمبروسیو پشت مدافعان حریف صاحب موقعیت شد و با یک ضربه بی نقص توپ را از بالای سر سیلوستری به قعر دروازه فرستاد.

1803130
در ثانیه های پایانی اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و بازی با برتری 3-1 اینتر به پایان رسید تا این تیم با 47 امتیاز همچنان در رتبه دوم جدول جای داشته باشد.
 

دیدگاه‌ها