کد خبر : 1871123 | 30 بهمن 1401 ساعت 01:24 | 12.7K بازدید | 5 دیدگاه

هفته‌های سختی را پشت سر گذاشتم؛

فن‌دایک: تنها تیمی هستیم که اینجا پیروز شده‌ایم

ویرژیل فن دایک، مدافع لیورپول، از پیروزی خارج از خانه تیمش برابر نیوکاسل ابراز خوشحالی کرد.

فن‌دایک: تنها تیمی هستیم که اینجا پیروز شده‌ایم

به گزارش ورزش سه، فن دایک پس از بازی به اسکای اسپورت گفت: امیدواریم که این یک نتیجه بزرگ باشد. ما قبلا در این فصل نتایجی گرفتیم که احساس می‌کردیم یک آغاز است اما اینطور نبود. ولی امروز متفاوت بود و پس از پیروزی مقابل اورتون، تداوم و یافتن راهی برای پیروزی مهم بود.

وی افزود: کارت قرمز [برای نیک پوپ، دروازه‌بان نیوکاسل] کمی مسابقه را تغییر داد. ما می‌توانستیم بهتر از این کار کنیم، اما قطعا دلیلی وجود دارد که ما تنها تیمی هستیم که در اینجا پیروز شده‌ایم.

این بازیکن سپس گفت: من به بازیکنان افتخار می‌کنم. ما حالا باید برای بازی با رئال مادرید ریکاوری کنیم. ما فصل سختی را پشت سر می‌گذاریم اما آمدن به اینجا و پیروزی، باعث افتخار من است.

1803123

فن دایک با اشاره به دوران مصدومیتش گفت: بعد از بازگشت از مصدومیت، احساس خوبی دارم. سلامتی مهم‌ترین چیز در جهان است. 6 هفته سخت را پشت سر گذاشتم اما الان برگشتم و تمام تلاشم را می‌کنم تا برای بازی لیگ قهرمانان آماده باشم، چرا که این یک بازی فوق‌العاده است.

او در پایان گفت: این فصل ثابت شده که هر تیمی می‌تواند هر حریفی را شکست دهد. ما می‌خواهیم به یک سطح ثابت برسیم و امروز پس از بازی اورتون این را نشان دادیم؛ این یک گام خوب به جلو است.

دیدگاه‌ها