کد خبر : 1871131 | 30 بهمن 1401 ساعت 08:06 | 49.5K بازدید | 16 دیدگاه

والورده حالا کنار وینی و کریم حرفی برای گفتن دارد

آنچلوتی گل‌نزن رئال را به هالند تبدیل کرد

فدریکو والورده در ادامه روزهای خوب خود، زننده یکی از دو گل رئال در بازی امشب مقابل اوساسونا بود.

آنچلوتی گل‌نزن رئال را به هالند تبدیل کرد

به گزارش "ورزش سه"، ستاره اروگوئه‌ای خط حمله رئال مادرید در فصل جاری هیچ شباهتی به آن مهاجم گلنزن فصل قبل ندارد. او به ویژه طی این چند وقت اخیر، پای ثابت لیست گلزنان تیمش بوده و امشب نیز یکی از دو گل رئال مادرید مقابل اوساسونا را به ثمر رساند. به نظر می رسد که ترفند سرمربی باتجربه کهکشانی ها در مورد فدریکو والورده به خوبی جواب داده است.

فصل گذشته اوضاع این چنین به کام فدریکو والورده نبود اما کارلو آنچلوتی بهتر از هرکسی نسبت به توانایی های مهاجم تیمش واقف بود و بعد از گلزنی فده مقابل لایپزیش اعلام کرد که از کم گل نزدن این مهاجم تعجب می کند و اگر او امسال کمتر از ده گل بزند؛ کارت مربیگری خود را پاره خواهد کرد.

در پاسخ به این چالش کارلتو، فده درخشش چشمگیری داشت و توانست در جام باشگاههای جهان به حدنصاب تعیین شده برسد. او سه گل در این مسابقات زد و توپ طلای آن را به دست آورد.

در بازگشت از جام باشگاه‌های جهان، والورده همان مهاجم آماده قبلی بود و بعد از اینکه در بازی قبلی مقابل الچه گلزنی نکرد، امشب در جریان پیروزی دو بر صفر مقابل اوساسونا، زننده گل دوم رئال بود؛ او بعد از باز کردن دروازه حریف و انجام شادی گل معمول با هم تیمی هایش، در گوشه ای زمین به تنهایی روی زمین نشسته و شادی گلی را که معمولا از ارلینگ هالند می‌بینیم را اجرا کرد؛ شاید شادی گل، تبدیل گل‌نزن فصل قبل رئال به گلزنی جدید در فوتبال اروپا را خبر می‌دهد.

1803136
1803137

دیدگاه‌ها