کد خبر : 1871141 | 30 بهمن 1401 ساعت 09:16 | 31.6K بازدید | 12 دیدگاه

صدای بازیکن اوساسونا درآمد: وینی را رها کنید!

سرخیو هررا، دروازه‌بان اوساسونا، نسبت به رفتارهای صورت گرفته با وینیسیوس جونیور واکنش نشان داد.

صدای بازیکن اوساسونا درآمد: وینی را رها کنید!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و دوم لالیگا به مصاف اوساسونا رفت و با نتیجه 0-2 برابر این تیم به پیروزی رسید. 
شعارهای نژادپرستانه، خطاهای بیش از حد و توهین به وینیسیوس تبدیل به بخشی از اتفاقات همیشگی هر بازی در لالیگا شده و این بازی هم از این قاعده مستثنی نبود. 
هواداران اوساسونا بارها شعارهای نژادپرستانه علیه این بازیکن سر دادند و این موضوع با اعتراض بسیاری از جمله خود وینیسیوس و اعضای کادر فنی رئال مادرید همراه شد تا مشخص شود که این موضوع هرگز برای آن‌ها تکراری نخواهد شد و باید فکری جدی به حال این رفتار هواداران فوتبال اسپانیا کرد.

1803152

نکته جالب بازی شب گذشته این بود که حتی سرخیو هررا هم نسبت به این موضوع واکنش نشان داد تا مشخص شود که عمق فاجعه واقعاً زیاد است. او در این باره گفت: «وینیسیوس امشب رفتاری کاملا عادی داشت و هیچ کار خاصی نکرد. اتفاقی که برای او در حال رخ داد است باید هرچه زودتر متوقف شود!»
رفتار هواداران و خطاهای متعدد بازیکنان روی وینیسیوس در چند هفته اخیر به اتفاقی همیشگی در دیدارهای رئال تبدیل شده و اعتراض بسیاری از بازیکنان و هواداران این تیم را نیز به همراه داشته است. 

دیدگاه‌ها