کد خبر : 1871143 | 30 بهمن 1401 ساعت 09:36 | 4.6K بازدید | 4 دیدگاه

تحقیق فدراسیون آلمان درباره توهین ناگلزمان به داور

فدراسیون فوتبال آلمان اعلام کرده که قصد دارد تحقیقاتی را درباره توهین یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، به داور بازی برابر مونشن گلادباخ انجام دهد.

تحقیق فدراسیون آلمان درباره توهین ناگلزمان به داور

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در دیداری از هفته بیست و یکم بوندسلیگا به مصاف بروسیا مونشن گلادباخ رفت و با نتیجه 2-3 برابر این تیم شکست خورد. 
این نتیجه در حالی به دست آمد که بسیاری انتظار داشتند بایرن پس از نمایش خوب و کسب پیروزی برابر پاری سن ژرمن در دیدار رفت از مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان بار دیگر به به روزهای اوج برگشته باشد اما به نظر می‌رسد که چنین چیزی هنوز دور از دسترس است. 
تصمیمات داور در این بازی که اخراج دایو اوپامکانو در دقیقه هشتم یکی از آنها بود اعتراض بسیاری را از سوی بازیکنان بایرن به همراه داشت و ناگلزمان هم یکی از کسانی بود که به دلیل اعتراض بیش از حد به داور کارت زرد دریافت کرد. 

1803159

گفته می‌شود که او کلمات توهین‌آمیزی را هم خطاب به داور بازی مطرح کرد که باعث شده حالا فدراسیون فوتبال آلمان به صورت جدی درباره این موضوع تحقیق کند. 
هرچند بیلد خبر داده که این مربی جوان آلمانی بلافاصله از داور عذرخواهی کرده و احتمالا همین موضوع باعث خواهد شد که محرومیت جدی برای او در نظر گرفته نشود اما احتمالا جریمه مالی از سوی فدراسیون فوتبال آلمان برای این بازیکن بسیار بالا است. 

دیدگاه‌ها