کد خبر : 1871186 | 30 بهمن 1401 ساعت 12:40 | 7.1K بازدید | 1 دیدگاه

حامدی‌فر به دنبال تکرار اتفاق دیدار با سپاهان

هافبک دفاعی جوان استقلال، این روزها فرصت بیشتری برای بازی کردن پیدا کرده است.

حامدی‌فر به دنبال تکرار اتفاق دیدار با سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، امید حامدی‌فر که در ابتدای فصل به استقلال پیوسته بود یک نیم فصل سخت را در جمع آبی‌پوشان پشت سر گذاشت تا حدی که زمزمه‌هایی مبنی بر جدایی‌اش در پنجره زمستانی به گوش برسد، اما در نهایت این هافبک جوان در اردوگاه آبی‌ها ماندنی شد و اعتماد ساپینتو را جلب کرد. سرمربی پرتغالی استقلال در اولین بازی نیم‌ فصل اول تیمش برابر سپاهان، از او در ترکیب ثابت استفاده کرد. حامدی‌فر در اولین تجربه بازی خود با پیراهن استقلال، توانست عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد و حتی در یک صحنه مانع از گلزنی امید نورافکن شود.

بعد از این تجربه نبرد در نقش جهان، هافبک جنگنده استقلال در تمام بازی‌های این تیم، به عنوان یار تعویضی وارد میدان شد و سعی کرد برای موفقیت آبی‌پوشان پایتخت بجنگد.

با توجه به عملکرد فوق‌العاده خوب بازیکنان میانی استقلال در چند هفته اخیر، اضافه شدن حامدی‌فر به ترکیب اولیه ساپینتو، کار چندان آسان به نظر نمی‌رسد، اما هافبک شماره ۲۶ آبی‌ها امیدوار است که در ادامه فصل و به ویژه در جام حذفی که معمولا مربیان از بازیکنان جوان خود استفاده می‌کنند، بار دیگر طعم شیرین حضور در ترکیب اصلی تیمش را بچشد.

اما آنچه که مشخص است امید توانست خودش را در تفکرات ساپینتو جا بیاندازد و نشان دهد بی‌جهت پیراهن آبی را بر تن نمی‌کند.

دیدگاه‌ها