کد خبر : 1871187 | 30 بهمن 1401 ساعت 12:44 | 6.5K بازدید | 5 دیدگاه

شمس آذر تیمی با افکار جوان و به‌روز است

دقیقی: یک کار نشدنی انجام داده‌ایم

شمس آذر قزوین با کسب یک برد پر گل فاصله‌اش با دیگر رقبا را حفظ و شاید صعود خود را به لیگ برتر قطعی کرد.

دقیقی: یک کار نشدنی انجام داده‌ایم

به گزارش “ورزش سه”، سعید دقیقی در مورد دلایل موفقیت شمس آذر توضیحاتی ارائه می‌دهد و در این بین از مسئولان همدان نیز می‌خواهد بیشتر به فوتبال این شهر رسیدگی کنند. 
این مصاحبه را در زیر بخوانید:

افکار جوان ‌و به‌روز داریم
سال گذشته در همین ایام برای نیفتادن می‌جنگیدیم. تیم شمس آذر انتهای جدول بود و مسئولیت این تیم را به عهده من گذاشتند. با تلاش شبانه روزی، ممارست و دانش روز تیم را در پایان فصل تک رقمی کردیم، بعد از آن هر کار بزرگی باید برنامه‌ریزی شود. برنامه کوتاه مدت ما کسب رتبه تک رقمی و برنامه طولانی مدت برای فصل جدید بود. ما یک مجموعه جوان هستیم. مدیر عامل محترم ما خودش هم‌بازی من بوده، افکار جوان و به‌روز داریم. آقای خواجه گیری به عنوان قائم مقام جوان است. آقای حمیداوی، آقای سراجی به عنوان یک آدم با تجربه، مجید رضایی در کنار مالکین محترم که خانواده نجفیان و پور اسماعیل هستند آمدیم و برنامه‌ریزی کردیم.

1762631

این اتفاق روی کاغذ نشدنی بود
باور کنید ما هزینه آنچنانی نکردیم. بودجه ما با تمام هزینه‌ها زیر ۲۵ میلیارد است. سفر، اسکان، البسه و هزینه‌های کادر فنی و بازیکنان زیر ۲۵ میلیارد است ولی با یک برنامه‌ریزی خوب قبل از فصل برای حین فصل پیش رفتیم.
فوتبال قزوین از همین فوتبال همدان از لحاظ جایگاه و اعتبار عقب‌تر است چون ما سابقه‌ای نداشتیم. این نشان می‌دهد ما برنامه‌ریزی خوبی داشتیم آن هم در کنار رقبای گردن کلفت مثل سایپا، فجر، استقلال خوزستان، پارس جم، مس شهر بابک که دوتا از آن‌ها قهرمان ایران شدند. بودجه‌شان هم دو برابر تیم ما است. ما با افکار نو و استفاده از آدم‌های با تجربه به جایی رسیدیم که نام استان قزوین در سطح فوتبال کشور این چنین به تعالی رسیده. ان‌شاالله این باید ادامه‌دار باشد، هر وقت با بچه‌ها صحبت می‌کنم می‌گویم هر بازی برای ما حکم فینال را دارد، نباید مغرور شویم. هر روز برای لحظه به لحظه برنامه‌ریزی می‌کنیم و ان‌شاالله این برنامه‌ریزی تا آخر فصل ادامه پیدا کند تا اتفاقی را رقم بزنیم که شاید روی کاغذ می‌نوشتیم، نشدنی بود. 
اختلاف ۱۲ امتیازی با تیم سوم جدول برای شمس آذر قزوین که پشت آن  یک هلدینگ اقتصادی خیلی قوی نیست واقعا ارزشمند است. ان‌شاالله خداوند کمک کند و با تلاش شبانه روزی این موفقیت ادامه‌دار باشد و آن را به مردم شریف قزوین تقدیم کنیم.

همه از نمایش ما لذت بردند
با همه احترامی که برای تیم آقای جمشیدیان قائلم ما مسلط بر جریان بازی بودیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم، البته می‌دانم آقای جمشیدیان درگیر خیلی از مشکلات است. زمین کیفیت خودش را به خاطر برف و باران از دست داده بود. بچه‌های ما در آن زمین، فوتبال زیبایی به نمایش گذاشتند و فکر می‌کنم دوستان همدانی و بچه‌هایی که از قزوین آمدند لذت بردند.

1758499

از فوتبال همدان حمایت کنید
یک سال را در خدمت مردم شریف همدان بودم و خاطرات خیلی خوبی داریم چون فوق‌العاده انسان‌های با فرهنگ و تمدنی خاص هستند و هنوز هم دوستی‌هایی که از اینجا داشتیم به جا مانده. یک خدا قوت به برادر عزیزم احمد جمشیدیان می‌گویم که یک فوتبالیست بسیار خوب ‌‌و با شخصیت بود و اعتقاد دارم در قامت سرمربیگری پتانسیل بالایی دارد. یک استان به نام همدان با این همه امکانات و‌ نماینده‌هایی مثل آقای حاج بابایی به اعتقاد من خیلی بیشتر باید از فوتبال این استان حمایت شود. 

پاس به خاطر عدم حمایت درست در لیگ دو شرایط خوبی ندارد  و می‌دانم امسال تیم شهرداری همدان با پیگیری‌های احمد عزیز با زور و هزار بدبختی و مشکلات زیاد سعی کردند سهمیه را حفظ کنند. من به عنوان کسی که کار شورایی کردم و به عنوان نماینده مردم قزوین در شورا بودم به همکاران عزیز در شورا شهر همدان و شهردار این شهر به عنوان یک برادر کوچک‌تر درخواست دارم خیلی بیشتر و قوی‌تر از فوتبال حمایت کنند. اگر من به عنوان شورا در پارلمان محلی مسئولیت داشته باشم بخش اعظمش به مسئولیت اجتماعی؛ ایجاد شور و نشاط و وحدت بر‌می‌گردد و وظیفه من است. اینکه بگوییم فقط یک‌ تیم داشته باشیم و کنار بایستیم نیست و مردم هم باید از این عزیزان بخواهند. برای این استان با این عظمت سالی ۲۵ میلیارد پولی نیست. 

1675062

دوست خوبم آقای صوفی اینجا رئیس هیئت فوتبال است و می‌دانم خیلی دارد تلاش می‌کند شرایط را فراهم کند ولی مقامات ارشد استانی و‌ شهردار محترم همدان و اعضا شورا شهر تیم همدان را که نام شهرداری پشت آن هست ان‌شاالله حمایت کنند. امسال فکر می‌کنم با توجه به بودجه‌ای که همدان دارد شهرداری رتبه‌ای در میانه جدول به دست بیاورد. پیشنهاد من به عنوان یک‌ برادر ‌و کسی که در شورا همکار این عزیزان در شهر قزوین بودم این است که سال آینده این تیم را با یک‌ همت عالی حمایت کنند.

نویسنده: پژمان راهبر

دیدگاه‌ها