کد خبر : 1871199 | 30 بهمن 1401 ساعت 12:56 | 20.8K بازدید | 31 دیدگاه

پیام جالب وینیسیوس: توهین کنید، من هم می‌رقصم!

وینیسیوس جونیور، ستاره رئال مادرید، به اتفاقات بازی شب گذشته برابر اوساسونا واکنش نشان داد.

پیام جالب وینیسیوس: توهین کنید، من هم می‌رقصم!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و دوم لالیگا به مصاف اوساسونا رفت و با دو گل از سد این تیم عبور کرد.
خطاهای متعدد و توهین به وینیسیوس به اتفاق همیشگی دیدارهای رئال مادرید تبدیل شده و آثار آن در تمامی ورزشگاه‌های حریفان این تیم دیده می‌شود. 
این بازیکن برزیلی شب گذشته در حین یک دقیقه سکوت پیش از بازی برای ادای احترام به کشته‌شدگان زلزله اخیر سوریه و ترکیه هم از سوی تماشاگران حاضر در ورزشگاه مورد توهین قرار گرفت و حتی تعدادی از آن‌ها برای او آرزوی مرگ کردند. 

1803128

این موضوع با واکنش بسیاری از جمله کارلو آنچلوتی، تیبو کورتوا و حتی دروازه‌بان اوساسونا همراه شد و همه آن‌ها خواستار پایان دادن به این اتفاقات و اذیت و آزار این مهاجم رئال مادرید شدند. 
وینیسیوس در این دیدار گلی هم به ثمر رساند که در نهایت به دلیل خطای آفساید مردود اعلام شد، اما او پس از پایان بازی با انتشار توییتی نوشت: «توهین‌ها ادامه دارد... اما رقص من هم همین‌طور! شما را در لیورپول خواهم دید! زنده باد مادرید!»
این ستاره برزیلی همچنین موفق شد پاس گل اول رئال مادرید را برای فدریکو والورده ارسال کند و نقش مهمی در پیروزی این تیم ایفا کرده باشد. 

دیدگاه‌ها