کد خبر : 1871200 | 30 بهمن 1401 ساعت 13:08 | 3.3K بازدید | 2 دیدگاه

هنوز حسرت این موقعیت را می‌‎خورم

آرمان اکوان: تارتار ذوب آهن را نجات داد

آرمان اکوان بازیکنی بود که یکی از بهترین موقعیت‌های ذوب آهن در دربی اصفهان را از دست داد.

آرمان اکوان: تارتار ذوب آهن را نجات داد

به گزارش "ورزش سه"، ذوب آهن در حالی مقابل سپاهان شکست خورد که در ابتدای بازی از حریف پیش افتاد و در آخرین دقایق هم می‌توانست گل مساوی را بزند، اما به هر حال این اتفاق رخ نداد تا شاگردان تارتار بعد از سه بازی شکست ناپذیری برابر سپاهان، سرانجام شکست بخورند.

آرمان اکوان مدافع ذوب‌ آهن که در آخرین لحظات می‌توانست گلزنی کند، در این خصوص گفت: هنوز حسرت این موقعیت را می‌خورم. اگر گل ميشد يكي از خاطره‌انگيز‌ترين گل‌هاي فوتباليم مي‌شد. می‌دانم هواداران بابت شکست ناراحت شدند، اما بدانند که این ناراحتی برای ما دوچندان بود و بعد از بازی اصلا نا نداشتیم که زمین را ترک کنیم. چون خيلي تلاش كرديم یک نيمه هم از حريف جلو بوديم و بعد از دريافت گل هم ميتوانستيم گل بزنيم ك متأسفانه اين اتفاق رخ نداد.

او در مورد روند تیم ذوب آهن عنوان کرد: ما نتایج خوبی در چند بازی اخیر نگرفتيم اهل بهانه آوردن نيستيم و با تلاش بيشتر مطمئن باشيد جبران مي‌كنيم چرا که ما تيم بسيار خوبی داريم. همچنين كادر فني و مجموعه باشگاه همه در كنار هم تلاش مي‌كنيم و روزهای خوب ما نيز خواهد آمد.

1757651

وی با اشاره به شعار هواداران سپاهان علیه سرمربی ذوب آهن اظهار داشت: من در داخل بازی تمرکزم روی فوتبال بود و اصلا حواسم نبود تماشاگران چه می‌گویند، اما بعدا متوجه شدم. به هر حال طبیعی است که هواداران علیه سرمربی رقیب شعار بدهند و این اتفاقی است که در دربی تهران هم ممکن است بیفتد.

اکوان اضافه کرد: من برای سپاهان و هوادارانش احترام زیادی قائلم اما روی صحبتم با طرفداران ذوب آهن است و می‌خواهم بگویم اجازه ندهند که برخی افراد و گروه‌ها آن‌ها را تحت تأثیر قرار دهند. فراموش نکنید ذوب آهن در آستانه سقوط بود اما آقای تارتار آمد و تیم را بعد از شش مدعی، در جایگاه هفتم قرار داد. هواداران ذوب اهن با اصالت و فهيم هستند و در حال حاضر ما فقط به حمايت هوادارامون نياز داريم تا ثابت كنيم بهترين تيم را داريم.
 
اکوان راجع به بازی با مس کرمان گفت: به نظر من بازی با مس و پیکان مهم‌ترین بازی‌های ما هستند چون اگر شش امتیاز بگیریم، وضعیتمان در جدول بسیار خوب خواهد شد. ما 10 بازی تا پایان فصل داریم که 30 امتیاز است و مطمئن باشید امتیازات لازم را کسب خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها