کد خبر : 1871221 | 30 بهمن 1401 ساعت 15:15 | 28.2K بازدید | 23 دیدگاه

در رئال همه به‌خاطر من خوشحالند

کاماوینگا با مشت به شکمم زد و تبریک گفت!

آلوارو رودریگز، مهاجم 18 ساله رئال، دیشب در دومین بازی رسمی‌اش، یک پاس گل داد و در رختکن با استقبال متفاوت ادواردو کاماوینگا روبرو شد.

کاماوینگا با مشت به شکمم زد و تبریک گفت!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در یک بازی سخت و دشوار موفق شد 0-2 در زمین اوساسونا پیروز شود. ابتدا فده والورده روی پاس وینیسیوس گلزنی کرد و سپس مارکو آسنسیو توانست پاس آلوارو رودریگز ملقب به ال‌تورو را به گل بدل کند.

1803301

آلوارو در غیاب کریم بنزما در فهرست رئال قرار گرفت و با ورودش به زمین در دقایق پایانی بسیار خوب و موثر کار کرد. او که اروگوئه‌ای است و تنها 18 سال دارد، برای تیم دوم رئال بازی می کند و 4 ژانویه برابر کاسرنیو در یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری، برای اولین بار پیراهن تیم اول رئال را به تن کرد. آلوارو سپس به تیم جوانان اروگوئه ملحق شد و با این تیم در بازی های جوانان آمریکای جنوبی خوش درخشید. در بازگشت از آن رقابت‌ها او توانست دیشب دومین بازی رسمی اش برای رئال را انجام دهد و به دومین بازیکن جوان تاریخ رئال بدل شد که پاس گل داده است.

1803302

او در پایان بازی گفت: «رئال باشگاه زندگی من است و خوشحالم که توانستم یک بار دیگر برای تیم اول به میدان بروم. هدفم ادامه حضور در تیم اول است و هر روز سخت برای این مهم تلاش می‌کنم. در زمین کاری که مربی می‌گوید را انجام می‌دهم. دو پاس گل دادم ولی متاسفانه گل وینی مردود شد. رختکن رئال پر از ستاره است و همه به من کمک می کنند. از حمایت هم تیمی هایم و روحیه‌ای که به من می‌دهند، متشکرم.»

1803303

ال‌تورو ادامه داد:«,پس از بازی در رختکن ابتدا کاماوینگا از من استقبال کرد. او به شوخی و با مشت به شکمم زد. بعد فده والورده تبریک گفت و در مجموع همه بازیکنان به خاطر من خوشحال بودند. رختکنی پر از بازیکنان بزرگ سطح اول جهانی داریم ولی هیچکس اینجا مغرور نیست و در عین حال که سطح رقابت بالاست، همه به یکدیگر کمک می‌کنند.»

دیدگاه‌ها