کد خبر : 1871223 | 30 بهمن 1401 ساعت 15:30 | 52.2K بازدید | 51 دیدگاه

درگیری لفظی کاسیاس و پیکه به‌خاطر بارساگیت

قضیه رسوایی داوری بارسلونا که چند روزی است افشا شده، بهانه‌ای برای مشاجره ایکر کاسیاس و جرارد پیکه در برنامه زنده کینگزلیگ شد.

درگیری لفظی کاسیاس و پیکه به‌خاطر بارساگیت

به گزارش "ورزش سه"، جرارد پیکه پس از بازنشستگی از فوتبال حالا همراه با ایبای یانوس، استریمر معروف اسپانیایی، پروژه‌ای جدید به نام کینگزلیگ را شروع کرده که با استقبال نیز همراه شده است. لیگ فوتبال با قوانین خاص خودش که میلیون‌ها بیننده نیز دارد. ایکر کاسیاس، اسطوره رئال، نیز اخیرا به این پروژه اضافه شده است. دیروز در ارتباط زنده کانال توئیچ این برنامه، شاهد بحث و مشاجره بین ایکر کاسیاس و پیکه بر سر بارساگیت بودیم که البته چندان هم تند نبود و در نهایت با شوخی و خنده به پایان رسید.

1803306

جرارد پیکه در ابتدا گفت: «درک می‌کنم که همه شما رئالی‌ها الان روی بارساگیت تمرکز کرده باشید و به ما کنایه بزنید، ولی گرفتن مشاوره از نایب رئیس کمیته داوران به معنای خرید داوران نیست. اگر این قضیه در مورد رئال بود، تنها 12 ساعت در موردش حرف می‌زدند و سپس فراموش می‌شد. فینال لیگ قهرمانان 1998 و 2016 را به یاد بیاورید که چطور گل‌های آفساید میاتوویچ و سرخیو راموس مردود نشدند. چیزی یادتان می‌آید؟»

1803305

کاسیاس هم پیکه را بی‌پاسخ نگذاشت و گفت: «اولین قهرمانی اروپای شما در سال 1992 روی کاشته رونالد کومان بود، درحالی‌که داور به اشتباه خطا اعلام کرده بود. در سال 2009 بزرگترین رسوایی داوری تاریخ لیگ قهرمانان را در بازی چلسی-بارسلونا شاهد بودیم. همه به یاد دارند که داور نروژی چطور چند پنالتی برای چلسی نگرفت. در نیمه نهایی سال 2011 په‌په توپ را زد، ولی اخراج شد تا ما در خانه به بارسا ببازیم. علیه بارسا دو سال در لالیگا نه پنالتی گرفتند و نه بازیکنی از این تیم کارت قرمز گرفت. چطور در فوتبال امروز چنین چیزی ممکن است؟ این باورنکردنی است.»

دیدگاه‌ها