کد خبر : 1871236 | 30 بهمن 1401 ساعت 16:35 | 23.4K بازدید | 7 دیدگاه

تحقیقات رسما شروع شد

بیانیه رسمی فدراسیون فوتبال آلمان در مورد ناگلزمان

فدراسیون فوتبال آلمان با انتشار بیانیه‌ای تایید کرد که تحقیقاتش در مورد رفتار روز گذشته یولیان ناگلزمان با داور بازی بایرن مونیخ-بروسیا مونشن گلادباخ را شروع کرده است.

بیانیه رسمی فدراسیون فوتبال آلمان در مورد ناگلزمان

به گزارش "ورزش سه"، صبح امروز نشریه بیاد ادعا کرد که فدراسیون فوتبال آلمان قصد دارد تحقیقات خود درباره اتفاقات پس از بازی مونشن گلادباخ و بایرن مونیخ را آغاز کند. در دیداری که بایرن 3-2 بازنده شد، اخراج دایو اوپامکانو در دقیقه 8 به دلیل خطای روی آلسان پلیا که در آستانه موقعیت تک به تک بود، جریان بازی به طور کلی به سود گلادباخی‌ها برگرداند.

1803331

تصمیم داور برای اخراج دایو اوپامکانو اعتراض بسیاری را از سوی بازیکنان بایرن به همراه داشت و یولیان ناگلزمان هم یکی از کسانی بود که به دلیل اعتراض بیش از حد به داور کارت زرد دریافت کرد. گفته می‌شود که او کلمات توهین‌آمیزی را هم خطاب به داور بازی بیان کرد که باعث شده حالا فدراسیون فوتبال آلمان به صورت جدی درباره این موضوع تحقیق کند. ناگلزمان بلافاصله از داور عذرخواهی کرد، ولی این مانع تحقیقات فدراسیون فوتبال آلمان نشد.

1803333

در بیانیه فدراسیون فوتبال آلمان آمده است: «کمیته کنترل فدراسیون فوتبال، تحقیقات خود در مورد یولیان ناگلزمان، مربی بایرن مونیخ، را شروع کرده است. گفته شده است که ناگلزمان علیه تویباس ولز، داور بازی، پس از شکست تیمش برابر بروسیا مونشن گلادباخ، از کلمات نامناسب و غیرورزشی استفاده کرده است. اعتراضی که به خاطر اخراج دایو اوپامکانو در دقیقه هشت بازی بود. در ابتدا کمیته از او خواهد خواست تا در مورد اتفاق رخ‌داده توضیحاتش را ادا کند. بعد از شنیدن دفاعیات او، کمیته آن را مورد ارزیابی قرار می‌دهد و در نهایت در مورد ادامه روند پرونده، تصمیم‌گیری خواهد شد.»

دیدگاه‌ها