کد خبر : 1871240 | 30 بهمن 1401 ساعت 16:37 | 3.7K بازدید | 4 دیدگاه

برنامه ویژه مس کرمان برابر استقلال ملاثانی

کادرفنی مس کرمان با توجه به حساسیت بازی‌های باقی‌مانده این تیم در لیگ برتر احتمالا با تیم دوم خود در جام حذفی کار را دنبال کند.

برنامه ویژه مس کرمان برابر استقلال ملاثانی

به گزارش "ورزش سه"، مس کرمان بعد از هفته‌ها توانست فاصله اطمینان‌بخشی را در فاصله 10 هفته به پایان لیگ با مدعیان سقوط شکل دهد. آنها با یک برد ارزشمند مقابل نساجی قائمشهر اکنون با تیم مدعی سقوط فاصله 6 امتیازی شکل داده‌اند و این در حالی است که رقابت برای حضور در بالای جدول را با تیم‌های ذوب آهن، پیکان، نساجی و ملوان را نیز دنبال می‌کند.

اهمیت امتیازات باقی‌مانده در ادامه فصل و برنامه‌ای که نارنجی‌پوشان در اولین فصل حضورشان در لیگ برتر برای دستیابی به ثبات و بقا دنبال می‌کنند، باعث شده این تیم به دنبال این باشد که در جام حذفی فرصت را به بازیکنانی بدهد که طی هفته‌های اخیر شانس کمتری برای بازی به دست آورده‌اند.

آنها در مرحله قبلی جام حذفی موفق شدند با دو گل نفت آبادان را شکست دهند و اکنون باید برای حضور در جمع هشت تیم برابر استقلال ملاثانی در خانه حریف حاضر شوند. با این حال فرزاد حسین‌خانی قصد دارد ضمن استراحت دادن به برخی نفرات فیکس تیم و سود بردن از بازیکنانی که فرصت زیادی در لیگ به دست نیاورده‌اند، شرایط آنها را نیز برای ادامه فصل و خصوصا در ادامه لیگ بسنجد و باید دید این نفرات قادر خواهند بود از این فرصت بزرگ برای کسب اعتماد کادرفنی سود ببرند یا خیر.

مس کرمان روز سه‌شنبه، دوم اسفندماه، در استادیوم غدیر اهواز برابر استقلال ملاثانی قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها