کد خبر : 1871242 | 30 بهمن 1401 ساعت 16:45 | 22.3K بازدید | 4 دیدگاه

درگیری و تنش در اولین بازی جام حذفی

کادر فنی تیم دریا بابل به شدت نسبت به داوری دیدار با پارس جنوبی اعتراض داشتند.

درگیری و تنش در اولین بازی جام حذفی

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران در حالی از ساعت ۱۴ امروز با انجام مسابقه تیم‌های دریا کاسپین بابل و پارس جنوبی جم وارد مرحله یک‌هشتم نهایی شد که این دیدار با حواشی زیادی هم همراه بود.

در شرایطی این مسابقه در ورزشگاه شهدای هفتم تیر بابل با تساوی بدون گل در پایان ۹۰ دقیقه خاتمه یافت که در نیمه اول وقت‌های اضافه، اعتراضات تیم میزبان به داوری بیشتر شد و کاری کرد تا حتی اعضای کادر فنی دریا کاسپین وارد زمین شوند!

مربیان تیم دریا بابل که روی سه صحنه در طول ۱۵ دقیقه وقت‌های اضافه اول اعتقاد به خطای پنالتی در محوطه جریمه پارس جنوبی جم داشتند، پس از عدم اعلام پنالتی اعتراض شدیدی نسبت به حسین زمانی، داور مسابقه، انجام دادند و البته جریمه هم شدند.

سومین صحنه‌ای که بابلی‌ها اعتقاد به اعلام پنالتی داشتند، در آخرین دقیقه وقت‌های اضافه نیمه اول اتفاق افتاد که بلافاصله پس از آن صحنه مشکوک، داور دستور به ادامه بازی داد و ثانیه‌هایی بعد هم سوت پایان نیمه نخست را به صدا درآورد.

اعضای کادر فنی تیم دریا بابل پس از به صدا درآمدن سوت پایان نیمه اول وقت‌های اضافه به‌طور همزمان وارد زمین شدند که در این بین، دو مربی این تیم هم کارت زرد گرفتند تا پس از تنش و درگیری چند دقیقه‌ای، بازی به نیمه دوم کشیده شود.

دیدگاه‌ها