کد خبر : 1871251 | 30 بهمن 1401 ساعت 17:25 | 21K بازدید | 2 دیدگاه

مورد دیگری از جنجال‌های هواداران اوساسونا

بطری نبود، به سمت رودریگو نان پرت کردند!

دیدار دیشب رئال مادرید و اوساسونا پرتنش و جنجالی بود. در یکی از صحنه‌های عجیب این مسابقه هواداران اوساسونا به سمت رودریگو نان پرتاب کردند و داور شخصا این تکه نان را از زمین خارج کرد تا بازی ادامه پیدا کند.

بطری نبود، به سمت رودریگو نان پرت کردند!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید دیشب در استادیوم ال‌سادار، خانه اوساسونا، موفق شد حریفش را 2-0 شکست دهد. اما مسابقه دو تیم با تنش‌های زیادی همراه بود.

علاوه بر هدف قرار گرفتن وینیسیوس جونیور توسط بازیکنان و هواداران اوساسونا، رودریگو، دیگر ستاره رئال هم دیشب هدف حمله‌ای عجیب بود. در اواسط نیمه دوم مسابقه یک تکه نان به سمت این بازیکن رئال پرتاب شد.

داور مسابقه ابتدا متوجه پرتاب نان به درون زمین نشده بود، ولی وقتی به او اطلاع دادند که شیئی اضافی روی زمین چمن ورزشگاه ال‌سادار وجود دارد او بازی را متوقف کرد و تکه‌نان پرتاب‌شده را با احترام برداشت و از زمین بیرون برد.

1803368

رسانه‌های اسپانیایی امروز بخشی از گزارش داور مسابقه، مونوئرا مونترو، را منتشر کردند که در آن به پرتاب نان به درون زمین اشاره شده است. در این گزارش چنین آمده: "پرتاب اشیا به درون زمین: در دقیقه 64 بازی متوقف شد، چون یک ساندویچ به درون زمین پرتاب شده بود. این جسم به هیچ‌کس آسیبی وارد نکرد. بعد از آنکه موضوع به مسئول مسابقه اطلاع داده شد بازی از سر گرفته شد".

رئال مادرید این مسابقه پرتنش را به لطف گل‌های فدریکو والورده و مارکو آسنسیو با نتیجه 2-0 به سود خود پایان داد. اما تنش‌های مسابقه، توهین‌ها به وینیسیوس و پرتاب نان به درون زمین احتمالا باعث جریمه شدن باشگاه اوساسونا از طرف فدراسیون فوتبال اسپانیا خواهد شد.

دیدگاه‌ها