کد خبر : 1871254 | 30 بهمن 1401 ساعت 17:45 | 30.6K بازدید | 32 دیدگاه

نامزدهای جانشینی پاتر: از زیدان و انریکه تا ال‌چولو

برخی رسانه‌های انگلیسی می‌گویند چلسی برنامه‌ریزی برای برکناری گراهام پاتر را آغاز کرده و چهار مربی سرشناس را به عنوان نامزدهای جانشینی او انتخاب کرده است.

نامزدهای جانشینی پاتر: از زیدان و انریکه تا ال‌چولو

به گزارش "ورزش سه"، نتایج بد چلسی با وجود هزینه‌های سرسام‌آور مالکان باشگاه در نقل و انتقالات زمستانی کاسه صبر آنها را لبریز کرده است. رسانه‌های انگلیسی می‌گویند اخباری که از منابع نزدیک به باشگاه به گوش می‌رسد نشان می‌دهد احتمال برکناری پاتر بیش از هر زمان دیگری است.

چلسی هنوز تصمیم قطعی برای قطع همکاری با گراهام پاتر نگرفته، ولی ادامه شکست‌های این تیم ممکن است خیلی زود کار را به نقطه بدون بازگشت برساند. این رسانه‌ها می‌گویند چلسی برنامه‌ریزی برای زمانی که تصمیم بگیرد گراهام پاتر را اخراج کند آغاز کرده است و چهار مربی به عنوان نامزدهای جانشینی او انتخاب شده‌اند.

1803372

گفته می‌شود در فهرست نامزدهای سرمربی آینده چلسی نام زین‌الدین زیدان، مائوریسیو پوچتینو، دیگو سیمئونه و لوئیس انریکه دیده می‌شود.

مائوریسیو پوچتینو و لوئیس انریکه که در حال حاضر بدون تیم هستند از شانس بیشتری برای انتخاب شدن به عنوان مربی آینده چلسی برخوردارند. ولی مدیران این باشگاه با توجه به اینکه احتمال می‌دهند دیگو سیمئونه هم در آینده نزدیک از اتلتیکو مادرید جدا شود به جذب او علاقه نشان داده‌اند. زین‌الدین زیدان هم در این فهرست حضور دارد چرا که تاد بولی، مالک آمریکایی چلسی، علاقه زیادی به او دارد.

دیدگاه‌ها