کد خبر : 1871258 | 30 بهمن 1401 ساعت 18:04 | 30.9K بازدید | 10 دیدگاه

ستاره کلمبیایی هدف خشم یونانی‌ها از مارسلو

مارسلو بود که از المپیاکوس رفت، خامس را تنبیه نکنید

جدایی مارسلو از المپیاکوس برای هواداران این تیم غیرمنتظره و جنجالی بود و حالا ممکن است خشم هواداران از مارسلو به سمت دوست او، خامس رودریگز، معطوف شود.

مارسلو بود که از المپیاکوس رفت، خامس را تنبیه نکنید

به گزارش "ورزش سه"، خامس رودریگز سخت‌ترین روزهای خود را در المپیاکوس تجربه می‌کند. اما این سختی‌ها نه به دلیل رفتار و کارهای این ستاره کلمبیایی بلکه به دلیل جدایی مارسلو از این تیم یونانی است.

مارسلو که در دوران حضور در المپیاکوس به شدت از خامس حمایت می‌کرد و با او دوستی صمیمی پیدا کرده بود، به شکلی ناگهانی، تنها چند ماه بعد از پیوستن به این تیم تصمیم به جدایی گرفت. با اینکه المپیاکوس اعلام کرد این باشگاه و مارسلو برای فسخ قرارداد او به توافق رسیده‌اند، اما هواداران از رفتار ستاره سابق رئال عصبانی هستند.

1803389

آنچه باعث شده رسانه‌های یونانی این سؤال را مطرح کنند که آیا ناراحتی المپیاکوس از مارسلو باعث ضربه خوردن خامس خواهد شد این واقعیت است که نام او برای دیدار امشب تیمش در فهرست نهایی بازیکنان دیده نمی‌شود.

در یونان گفته می‌شود خشم هواداران کادر فنی المپیاکوس را به این نتیجه رسانده که بهتر است به ستاره کلمبیایی‌شان موقتا بازی ندهند. البته به صورت غیررسمی علت غیبت او مشکل عضلانی اعلام شده است.

غیبت خامس در فهرست المپیاکوس به این خاطر عجیب به نظر می‌رسد که او بر عکس مارسلو موفق شده با پیراهن تیمش بدرخشد و به یکی از ستاره‌های درخشان لیگ یونان تبدیل شود. با اینکه مارسلو تنها در 10 بازی برای المپیاکوس به میدان رفت و در مجموع تنها 90 دقیقه بازی کرد، اما خامس به گفته سرمربی این تیم یکی از بازیکنان کلیدی المپیاکوس بوده است.

دیدگاه‌ها