کد خبر : 1871271 | 30 بهمن 1401 ساعت 19:05 | 3.3K بازدید | 1 دیدگاه

داور باید بازیکن دریا را اخراج می‌کرد؛

رزاقی‌زاد: این پیروزی در لیگ به کمک‌مان خواهد آمد

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم می‌گوید این صعود در جام حذفی سبب بهبود شرایط آن‌ها در لیگ خواهد شد.

رزاقی‌زاد: این پیروزی در لیگ به کمک‌مان خواهد آمد

به گزارش "ورزش سه"، ایمان رزاقی راد سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم که تیمش با پیروزی 4 بر 3 مقابل دریای کاسپین بابل اولین تیم حاضر در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی فصل جاری لقب گرفت، این‌طور حرف‌هایش را در کنفرانس خبری پس از مسابقه آغاز کرد: قبل از هر چیزی باید از هواداران خون‌گرم بابلی که امروز نشان دادند، فقط برای تشویق تیم‌شان آمده بودند، نشان دادند فرهنگ بالایی دارند و فقط به تیم خودشان توجه دارند.
از مربی پارس جنوبی جم پرسیده شد که آیا این صعود می‌تواند در لیگ دسته اول هم به کمک شاگردانش بیاید که او در واکنش به این سوال بیان کرد: بله قطعا همین‌طور است. از اول هم که به جام حذفی آمدیم، گفتیم به چشم یک بازی تدارکاتی به این مسابقه نگاه می‌کنیم تا نقاط ضعف‌مان را پوشش بدهیم و نقاط قوت را بهتر کنیم. امروز یک مقدار شرایط زمین ایده‌آل نبود و نتوانستیم مسائل تاکتیکی را اجرا کنیم و به بازی مستقیم رو آوردیم. فکر می‌کنم تیم دریا هم 20 دقیقه اول قصد داشت بازی‌سازی کند، اما نتوانست و بازی مستقیم کرد.
او ادامه داد: در این زمین فقط می‌شد از ایستگاهی و کرنر گل زد و دیدید که به پنالتی رسید. در مجموع بازی سنگینی بود. هواداران بابلی هم تیم‌شان را تشویق می‌کردند. در 20 دقیقه پایانی خیلی به تیم ما فشار آمد و طبیعی هم بود. در کل شرایط بازی بد نبود. گفته بودیم از توپ‌های قطری استفاده کنند و در مجموع از بچه‌هایم ممنونم که به خوبی چیزهایی که گفتم را اجرا کردند.

سرمربی پارس جنوبی درباره مشکلی که شماره بازیکنان تیمش در جریان بازی داشته، گفت: ما لباس داریم، ولی چند تا از بچه‌ها لباس‌ها را برداشتند و به تدارکات نگفته بودند. امروز تدارکات با ما نیامده بود و دلیل مشکل هم همین بود. اینجا ایران است و سخت‌گیری کمتر است.
سؤال بعدی از رزاقی درباره عملکرد داور مسابقه و اعتراض بابلی‌ها برای خطای پنالتی بود. او در این مورد گفت: یک صحنه را دیدم که خیلی اعتراض کردند. من دور بودم و کامل ندیدم. البته داشتند در کنار هم می‌دویدند. بازی با سایپا هم شرایط مشابهی داشتیم. شاید یک تنه به تنه ساده بود. به نظرم پنالتی نبود. با این حال اعتقاد دارم که داور می‌توانست در یک صحنه بازیکن تیم میهمان را با کارت زرد دوم جریمه کند و او را از زمین اخراج کند. دو، سه دقیقه قبل کارت زرد داده بود و با او مماشات کرد. در مجموع ولی خوب بود.
سرمربی پارس جنوبی جم در واکنش به این سؤال که گفته بود تیمش را با ترکیب ذخیره‌ها به مصاف دریای بابل خواهد فرستاد ولی با بازیکنان اصلی در زمین حاضر شد، گفت: ما امروز علی پیل‌آرام را تازه بعد از مدت‌ها گذاشتیم. روزبه سینگی، میلاد غریبی بازی نکردند. سجاد طیبی را دفاع راست گذاشتیم. تغییرات زیاد داشتیم. سه نفر خط هجومی تیم هم تازه به ما اضافه شده‌اند و می‌خواستیم آن‌ها را به شرایط خوب برسانیم.
او در پاسخ به سؤال پایانی که از او درباره تفاوت دریا نسبت به دیدار رفت لیگ پرسیده شد، این‌طور واکنش نشان داد: من فکر می‌کنم با برنامه‌تر شده بودند و در خط دفاعی خوب جمع می‌شدند. بازی رفت هم نباید بگذریم که در خانه ما خیلی خوب دفاع کردند. با این حال ما یک هیچ بردیم. فکر می‌کنم در مجموع شرایط دو تیم ایده‌آل بود.

دیدگاه‌ها