کد خبر : 1871289 | 30 بهمن 1401 ساعت 20:52 | 21.5K بازدید | 32 دیدگاه

تن‌هاخ: به کورس قهرمانی فکر نمی‌کنیم

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، بعد از پیروزی 3-0 مقابل لستر می‌گوید تا پایان فصل زمان زیادی باقی مانده و او و تیمش فعلا به کورس قهرمانی لیگ برتر فکر نمی‌کنند.

تن‌هاخ: به کورس قهرمانی فکر نمی‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد امشب در لیگ برتر به مصاف لسترسیتی رفت و با دو گل مارکوس رشفورد و یک گل جیدون سانچو موفق شد حریف را 3-0 شکست داده و امتیازهایش در لیگ برتر را به عدد 49 برساند.

رشفورد و برونو فرناندس ستاره‌های اصلی تیم تن‌هاخ در این بازی بودند. رشفورد که دو گل از سه گل تیمش را به ثمر رساند و برنو فرناندس هم دو پاس گل در این بازی به نام خود ثبت کرد تا به عقیده بسیاری از کارشناسان بهترین بازیکن تیم تن‌هاخ در این مسابقه باشد.

یونایتد با این پیروزی فاصله‌اش با تیم دوم جدول یعنی منچسترسیتی را به سه امتیاز کاهش داد. رشفورد می‌گوید یونایتد حالا خودش را نزدیک به صدر جدول می‌داند ولی با رقبای بزرگی مثل آرسنال و سیتی روبه‌رو است که فوتبالی درخشان ارائه می‌دهند.

1803445

کورس قهرمانی
ما به این مساله فکر نمی‌کنیم. ما به فردا فکر می‌کنیم و می‌دانیم باید نسخه بهتری از خودمان را به نمایش بگذاریم. ما برای رسیدن به همین هدف اینجا هستیم. الان در ماه فوریه هستیم و نیازی نیست به آینده نسبتا دور فکر کنیم.

سیوهای مهم داوید دخیا در شروع مسابقه
ما با سبک خاصی بازی می‌کنیم که باید به اصول و الزاماتش پایبند باشیم. وقتی این اصول را رعایت نکنید مجازات می‌شوید. ما خوش‌شانس بودیم و به خاطر درخشش داوید دخیا بود که گل نخوردیم. سیوهای او درخشان بود.

درخشش مارکوس رشفورد
گل اول گل خوبی بود. یک بار دیگر با پاس برونو و گل رشفورد 1-0 جلو افتادیم. در نیمه دوم همه چیز در اختیار ما بود. برونو بازی درخشانی داشت.  تیم ما رشفورد را در موقعیت مناسب قرار می‌دهد ولی به خصوص برونو او را در بهترین شرایط ممکن پیدا کرده و صاحب توپ می‌کند. البته این تنها مختص به برونو نیست ولی به نظرم او این روزها بی‌نظیر بازی می‌کند.

گلزنی جیدون سانچو
جیدون وقتی از فوتبال لذت می‌برد عملکردش خیلی بهتر می‌شود.

دیدگاه‌ها