کد خبر : 1871292 | 30 بهمن 1401 ساعت 21:07 | 27K بازدید | 21 دیدگاه

اکیپ: بازگشت توخل به پی‌اس‌جی جدی است

نشریه فرانسوی اکیپ می‌گوید با وجود پیروزی 4-3 پی‌اس‌جی مقابل لیل مدیران باشگاه به صورت جدی به دنبال بازگشت توماس توخل و نشست او روی نیمکت تیم‌شان به جای کریستوف گالتیه هستند.

اکیپ: بازگشت توخل به پی‌اس‌جی جدی است

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن تابستان گذشته در ماه جولای کریستوف گالتیه را به عنوان سرمربی این تیم منصوب کرد. او به جای مائوریسیو پوچتینو روی نیمکت پی‌اس‌جی نشست که چند هفته بعد از آنکه تیمش را فاتح لیگ یک کرده بود اخراج شد.

1800843

اما نتایج ضعیف پی‌اس‌‌جی به خصوص در بازی‌های اخیر و عملکرد ضعیف تیم کاسه صبر مدیران را لبریز کرده است. با اینکه پاریسی‌ها امشب به لطف درخشش امباپه و مسی توانستند در یک بازی دراماتیک لیل را 4-3 شکست دهند ولی اکیپ می‌گوید با وجود این برد مدیران پی‌اس‌جی به صورت جدی به دنبال بازگرداندن توماس توخل هستند.

توخل به مدت دو فصل و نیم در پاریس حضور داشت و روی نیمکت پی‌اس‌جی می‌نشست. او تیمش را دو بار فاتح لیگ یک کرد و در سال 2020 با این تیم به فینال چمپیونزلیگ رسید. شاگردان توخل در فینال مقابل بایرن مونیخ 1-0 شکست خوردند و نتوانستند رویای مالکان باشگاه را محقق کنند.

1722822

پاری سن ژرمن در پایان سال 2020 توخل را اخراج کرد ولی حالا به نظر می‌رسد پشیمان شده و به دنبال بازگشت این مربی آلمانی است.

دیدگاه‌ها