کد خبر : 1871298 | 30 بهمن 1401 ساعت 22:00 | 5.5K بازدید | 3 دیدگاه

تلاش گل‌گهری‌ها برای رسیدن به اوج (عکس)

سرمه‌ای پوشان سیرجانی با وجود پیروزی در آخرین دیدار برابر ملوان، هنوز با فرم مورد نظر امیر قلعه‌نویی و همینطور خودشان فاصله زیادی دارند.

تلاش گل‌گهری‌ها برای رسیدن به اوج (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، یکی از دلایل عدم نتیجه گیری گل‌گهر طی هفته‌های اول تا چهارم نیم فصل اول افت محسوس عملکرد بازیکنان کلیدی این تیم است که با شرایط ایده‌آلی که در نیم فصل اول داشتند، فاصله گرفته‌اند.
در این بین می‌توان به محمد خدابنده‌لو، امین پورعلی، رضا شکاری، استنلی کی‌روش، یونس شاکری، مهدی تیکدری، اریک بایناما و برخی بازیکنان دیگر تیم اشاره کرد که در بازی‌های اخیر گل‌گهر نتوانسته‌اند عملکرد قابل قبولی ارائه کنند.
فرصت سوزی شاگردان امیر قلعه‌نویی در 4 بازی ابتدایی نیم فصل دوم که با سه تساوی و یک شکست سنگین برای آنها همراه شد، سبب شده تا حالا فاصله آنها با صدر جدول هشت امتیاز باشد، اما مصاف رو در روی تیم های مدعی و همینطور دیدارهای مستقیم گل‌گهر مقابل استقلال و پرسپولیس می‌‎تواند این فاصله را جبران کند؛ البته به شرط اینکه بازیکنان کلیدی گل‌گهر که با مصدومیت علی علیزاده مسئولیت‌شان سنگین‌تر هم شده زودتر به خودشان بیایند. این موضوعی است که این روزها آنها در حال تلاش برای رسیدن به آن هستند.

1803472
1803473
1803474

دیدگاه‌ها