کد خبر : 1871335 | 01 اسفند 1401 ساعت 08:30 | 11K بازدید | 8 دیدگاه

استقلال و ملوان در جام حذفی: همه چیز برابر است

استقلال و ملوان در شرایطی امروز به مصاف هم می‌روند که آمار جالبی در جام حذفی دارند.

استقلال و ملوان در جام حذفی: همه چیز برابر است

به گزارش "ورزش سه"، سومین جدال استقلال و ملوان در رقابت‌های امسال، در جام حذفی برگزار می‌شود. آبی پوشان در دو دیدار قبلی موفق شدند با نتایج سه بر یک و چهار بر صفر از سد حریف خود عبور کنند و حالا و پس از گذشت سالها، دو تیم در جام حذفی با هم روبرو می‌شوند.

استقلال و ملوان که به ترتیب هفت و سه مرتبه عنوان قهرمانی این پیکارها را به خود اختصاص داده اند، تاکنون هشت بار در رقابت های جام حذفی به مصاف هم رفته اند که سهم هر دو تیم کسب 2 پیروزی بوده و 4 بار نیز کار با تساوی به پایان رسیده که هم استقلال و هم ملوان، یک بار در ضربات پنالتی از سد حریف خود گذشته اند.

بدین ترتیب 2 تیم در دیدارهایی که در رقابت‌های جام حذفی و برابر هم بازی کرده اند، در همه زمینه ها برابر هستند و برنده دیدار امروز می‌تواند در این زمینه، از حریف خود پیش افتاده و راهی مرحله یک چهارم نهایی این پیکارها شود.

آخرین باری که استقلال و ملوان در جام حذفی به مصاف هم رفته اند، به سال 92 برمیگردد. جایی که آبی‌ها در تک بازی مرحله یک هشتم نهایی، با 2 گل حنیف عمران زاده از سد حریف عبور کرده و راهی دور بعد شدند. البته استقلال در بازی نیمه نهایی آن سال با حساب 2 بر یک مغلوب مس کرمان شد و از صعود به فینال بازماند. سالی که تراکتور با تک گل سعید دقیقی، عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

دیدگاه‌ها