کد خبر : 1871336 | 01 اسفند 1401 ساعت 01:57 | 19.9K بازدید | 6 دیدگاه

درخواست باشگاه لندنی از مدیران شبکه‌های اجتماعی

تاتنهام توهین به سون را محکوم کرد (عکس)

باشگاه تاتنهام نسبت به توهین‌های نژادپرستانه به ستاره 30 ساله خط حمله خود واکنش نشان داد.

تاتنهام توهین به سون را محکوم کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سون هیونگ مین، ستاره کره‌ای تاتنهام که زننده یکی از گل‌های تیمش در بازی با وستهم بود، بعد از این دیدار با حملات نژادپرستانه وسیعی در شبکه‌های اجتماعی روبرو شد؛ این توهین‌ها به حدی بود که واکنش باشگاه تاتنهام را به همراه داشت. باشگاه انگلیسی از گردانندگان شبکه‌های اجتماعی خواست تا اقدامی برای مبارزه با چنین اتفاقاتی انجام دهند.

سون که دقایقی بعد از ورود به زمین در نیمه دوم بازی با وستهم، گل دوم تیمش را به ثمر رساند با توهین نژادپرستانه هواداران تیم حریف در حین مسابقه و شبکه های اجتماعی مواجه شد. این اتفاق در فوتبال انگلیس طی هفته‌های اخیر برای چند بازیکن دیگر با نژادهای مختلف رخ داده است.

1803567

باشگاه تاتنهام در واکنش به این توهین‌ها، بیانیه ای را در توئیتر منتشر کرده و ضمن محکوم کردن توهین‌های گسترده علیه ستاره کره ای خود، خواستار نظارت و برخورد بیشتر با خاطیان در شبکه‌های اجتماعی شد. در بخشی از این بیانیه آمده است: ما از توهین‌هایی که به سون هیونگ مین در جریان بازی امروز شد واقف هستیم. ضمن یادآوری این موضوع که همه کنار سون خواهیم بود، از مقامات و شرکت های رسانه‌های اجتماعی می‌خواهیم که در این زمینه تا مشکل خاصی رخ نداده، وارد عمل شوند.

این اتفاق تنها یک هفته پس از آن رخ داد که ایوان تونی پس از بازی برنتفورد مقابل آرسنال، سیل پیام‌های نژادپرستانه و توهین آمیز را از طریق حساب اینستاگرام خود دریافت کرد.

1803569

دیدگاه‌ها