کد خبر : 1871345 | 01 اسفند 1401 ساعت 08:00 | 8.4K بازدید | 4 دیدگاه

ناگلزمان نمی‌خواهد در مورد هیچ‌کدام ریسک کند

مصدومان سرشناس بایرن به بازی‌های بزرگ می‌رسند

زمان قطعی بازگشت مانه به ترکیب بایرن مونیخ هنوز مشخص نشده و به نظر نمی‌رسد ناگلزمان بخواهد در مورد او ریسک کند.

مصدومان سرشناس بایرن به بازی‌های بزرگ می‌رسند

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ طی دو هفته پیش رو بازی‌های بسیار حساسی انجام خواهد داد. شاگردان یولیان ناگلزمان روز یکشنبه مقابل یونیون برلینی به میدان خواهد رفت که مثل آنها 43 امتیاز دارد و برای قهرمانی در بوندس لیگا می‌جنگند. آنها همچنین بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ مقابل پاری‌سن‌ژرمن را نیز در پیش دارند.

شاید بابت شرایط نه چندان ایده آل کیلیان امباپه و مصدومیت شدید نیمار، خیلی‌ها پی‌اس‌جی را تیم بدشانس بازی بزرگ یک هشتم نهایی UCL بدانند اما بایرن مونیخ هم در آستانه این دیدار و دیگر دیدارهای حساس خود، با مصدومیت چند مهره سرشناس دست و پنجه نرم می کند.

سادیو مانه، ستاره 30 ساله اهل سنگال که بعد از حضور در بایرن با مصدومیتی شدید مواجه شده و چند ماه از میادین دور بود، این روزها به تمرینات برگشته اما هنوز زمان حضورش در ترکیب بایرن مشخص نیست. 

1803586

بایرنی‌ها خیلی دوست دارند تا مانه را در بازی حساس و شش امتیازی هفته بعد در ترکیب ببینند اما تصمیم گیری در این مورد به چند روز آتی موکول شده است. ناگلزمان بعد از سه ماه دوری از میادین، نمی خواهد در مورد مانه ریسک کند.

نصیر مزروعی، ستاره اهل مراکش بایرن دیگر بازیکن مصدومی است که هنوز مشخص نیست به بازی‌های آینده برسد یا خیر. منابع نزدیک به باشگاه اما اعلام کرده اند که این بازیکن از روز چهارشنبه به تمرینات اضافه خواهد شد.

از سوی دیگر گفته می‌شود که کینگزلی کومان، قطعا در بازی روز یکشنبه مقابل یونیون در دسترس خواهد بود.

1803587

دیدگاه‌ها